رئیس پلیس راهور ناجا:

تعویق LEZ با هماهنگی وزارت کشور بود

کدخبر: 2067220

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به این که تعویق اجرای طرح کاهش تا ابتدای آبان ماه با هماهنگی وزارت کشور بوده است، گفت: این تصمیم برای ایجاد هماهنگی‌های فنی بیشتر، اتخاذ شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار مهری گفت: طرح کاهش یک طرح بزرگ است که در جریان اجرای آن نواقص فنی کوچکی ایجاد می‌شود. بر همین اساس و به خاطر اینکه به مردم اجحاف نشود و مشکلاتی برای مردم در موضوع داشتن و یا نداشتن برگه معاینه فنی از نظر سیستمی به وجود نیاید این تصمیم اتخاذ شده است.

وی تصریح کرد: مسئولین دولت با نیروی انتظامی هماهنگ کرده‌اند که اعمال قانون برای این طرح از اول آبان ماه صورت گیرد.

سردار مهری افزود: برای اجرای این طرح هماهنگی‌های زیادی میان وزارت کشور، نیروی انتظامی و سایر دست اندرکاران اجرای آن ایجاد شد اما این طرح به لحاظ فنی کار بسیار بزرگی است و پلیس برای اینکه از کامل بودن اطلاعات و همینطور ارتباط مناسب در اعمال قانون اطمینان حاصل کند اجرای طرح را به تعویق انداخت.

وی تاکید کرد: پلیس ملاحظه مردم را در نظر گرفت لذا تصمیم گرفتیم با توجه به ازدحام و مراجعه شهروندان به مراکز معاینه فنی و برای اینکه اطلاعات مراکز معاینه فنی به طور کامل به سیمفا وارد نشده بود و ارتباط این سامانه با اجرائیات نیاز به زمان بیشتری داشت، اجرای این طرح به تعویق افتاد؛ اما به حمدالله در حال حاضر این ارتباط‌ها کاملا برقرار شده است و مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس پلیس راهور ناجا ابراز امیدواری کرد در چند روز آینده نیز اطمینان بیشتری از سامانه‌های یکپارچه معاینه فنی و اجرائیات از نظر فنی حاصل شود. در این مدت برای مردم نیز فرصتی فراهم خواهد شد تا بتوانند برگه معاینه فنی خود را دریافت کنند و از صلاحیت آن در سامانه سیمفا اطمینان حاصل کنند. در حقیقت شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه معاینه فنی (سیمفا) به آدرس www.symfa.ir برگه معاینه فنی اخذ شده را تطبیق دهند و از اعتبار آن اطمینان حاصل کنند.

وی تاکید کرد: اعمال قانون در طرح کاهش از اول آبان ماه سال جاری برای کسانی که فاقد برگه معاینه فنی باشند انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: