مشاور رهبر معظم انقلاب:

نمایشگاه آستان قدس جلوه اقتصاد مقاومتی است

کدخبر: 2067259

غلامعلی حدادعادل، آستان قدس رضوی را مدرسه بزرگ ملی برشمرد و گفت: جمعیت بی شماری همه ساله برای آموزش به این آستان می‌آیند. کاری که امسال در نمایشگاه مهر درخشان انجام شد، یک آموزش بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، غلامعلی حداد عادل مشاور رهبر معظم انقلاب در همایش «اقتصاد و فرهنگ؛ اقدام و عمل» مراسم اختتامیه نمایشگاه مهر درخشان که در محل مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: در مجموعه امکانات کشور، آستان قدس رضوی باید به معنای تمام کلمه در خدمت انقلاب باشد. وی در ادامه افزود: آستان قدس رضوی مدرسه بزرگ ملی است. جمعیت بی شماری همه ساله برای آموزش به این آستان می‌آیند. در واقع آموزش زوار روش خاص خودش را دارد و کاری که امسال در نمایشگاه مهر درخشان انجام شد، یک آموزش است. وی با بیان اینکه این نمایشگاه از جنس اقدام و عمل است، زائران در بازگشت به دیارشان پیام این نمایشگاه را به شهرهای خود می‌رسانند، خاطرنشان کرد: اختتامیه به معنای پایان کار نیست.

حدادعادل اظهار داشت: این همایش در واقع به معنای تجدید پیمان با رهبری است و ادامه آن در شکل‌های بزرگتر برای ایجاد بازاری وسیع‌تر با شعار «کالای ایرانی خانواده ایرانی» ضروری است. وی در پایان یادآور شد: نمایشگاه مهر درخشان از این جهت مهم بود که از جنس اقدام و عمل شکل گرفت و از حضور زوار در آخر تابستان به صورت بهینه بهره برد و در فضایی که پیش از این شاید 20 نفر هم بازدیدکننده نداشت، کاری انجام شد که 500 هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند.

ارسال نظر: