دونالد ترامپ:

سخنانی که درباره زنان گفتم اشتباه بود/ عذر می‌خواهم

کدخبر: 2067356

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا به دنبال جنجال بر سر انتشار اظهارات رکیک او ضد زنان در سال ۲۰۰۵ او در بیانیه‌ای در این باره عذرخواهی کرده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دنبال جنجال بر سر انتشار فایل ویدئویی مربوط به سال 2005 که در آن او اظهارات رکیکی درباره زنان گفته بود، عذرخواهی کرد.

انتشار یک فایل ویدئویی قدیمی از «دونالد ترامپ» موجی از انتقادات علیه نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به راه انداخت.

در این فیلم که روزنامه واشنگتن‌پست منتشر کرده ترامپ با لحنی مفتخرانه از تلاش‌هایش برای برقراری روابط جنسی با زنان سخن گفته و عنوان می‌کند: «وقتی آدم ستاره باشد آنها (زنان) اجازه هر کاری را به او می‌دهند.»(جزئیات بیشتر).

به دنبال جنجال بر سر اظهارات رکیک ترامپ، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیانیه‌ای در این باره منتشر کرد.

نامزد جمهوریخواه تاکید کرد: «من هرگز نگفته‌ام که آدم بی عیب و نقص و کاملی هستم. من چیزهایی گفته‌ام و کارهایی کرده‌ام که از بابت آنها متاسفم و الفاظی که امروز از من منتشر شد که مربوط به یک دهه قبل بود هم یکی از این موارد است».

ترامپ ادامه داد: «هر کسی که مرا می‌شناسد، می‌داند که این الفاظ بیانگر شخصیت من نیست. من این را گفتم که این(اظهارات) اشتباه بود و من عذرخواهی می‌کنم».

وی تصریح کرد: «من به سراسر کشور سفر و درباره تغییر برای آمریکا صحبت‌کرده‌ام اما این سفر مرا هم تغییر داده است».

ترامپ با تاکید بر مشکلات آمریکا و مردم این کشور، جنجال بر سر ویدئوی الفاظ رکیک او در سال 2005 را اینگونه توصیف کرد: «این چیزی بیشتر از انحراف از موضوعات مهم که امرو ما با آن مواجهیم، نیست. ما داریم مشاغلمان را از دست می‌دهیم. ما امروز به نسبت 8 سال قبل، امنیت کمتری داریم و واشنگتن، ورشکسته است. هیلاری کلینتون و افراد مثل او، کشور را به زانو درآورده‌اند».

نامزد جانشینی انتخابات ریاست جمهوری افزود: «من برخی چیزهای احمقانه‌ گفته‌ام اما تفاوت بزرگی بین الفاظ و اقدامات وجود دارد. بیل کلینتون واقعا از زنان سوءاستفاده کرد و هیلاری به زنان قربانی شوهرش حمله کرد و آنها را مرعوب ساخت. ما در روزهای آینده در این باره بیشتر حرف خواهیم زد. شما را در مناظره روز یکشنبه خواهم دید».

ارسال نظر: