مدیر عامل فروشگاه زنجیره‌ای کارما در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

متقاضیان خرید خودرو به کارما اعتماد نکنند

کدخبر: 2067419

فروشگاه زنجیره ای خودرو از مشتریان خود چک قبول نمی کند زیرا ضمانت اجرایی ندارد.

مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای خودرو (کارما) اعلام کرد که این شرکت یک شبکه توزیع خودرو بوده و برای هیچ کسی یک تهدید محسوب نمی‌شود.

سیاوش نیک جعفریان در گفتگو با « نسیم آنلاین» گفت که این فروشگاه زنجیره‌ای خودرو به ارایه خدمات رفاهی پس از فروش مبادرت می‌ورزد، کاری که نمایندگی‌های فروش خودرو و یا حتی سازندگان هم انجام نمی‌دهند در حالیکه مبالغی را بابت این موضوع از متقاضی تحت عنوان گارانتی دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه فروشگاه زنجیره‌ای خودرو، وارد زمینه فعالیتی خاصی شده است، اضافه کرد که در حال حاضر، پیش زمینه ذهنی مناسبی برای فروش خودرو در اذهان عمومی وجود ندارد.

نیک جعفریان، اهداف اصلی راه اندازی فروشگاه زنجیره ای خودرو را فروش فراوانتر، آسانتر، ارزانتر و قانونمندتر دانست و افزود که در حال حاضر خرید خودرو حتی برای خانم‌های خانه دار هم یک فوبیا است.

وی، تنوع محصولات خودرویی در این فروشگاه زنجیره ای را بیش از 40 نوع دانست و این تعداد تنوع را به سه دسته خودروهای داخلی، آسیایی و لوکس تقسیم بندی کرد.

جعفریان اظهارداشت که فروشگاه زنجیره‌ای خودرو به شیوه حق العملکاری فعالیت کرده و حداکثر هزینه دریافتی از خریداران بابت حق العمل یک درصد است و گفت که در حال حاضر 60 درصد خودروهای فروخته شده داخلی بوده و 40 درصد مابقی را خودروهای خارجی تشکیل می‌دهند.

مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای خودرو (کارما) خبر داد که این فروشگاه در نظر دارد تا 20 شعبه در سراسر ایران راه اندازی کند که 4 شعبه آن در پایتخت خواهد بود.

وی، گفت که این فروشگاه یک مشاور واقعی برای فروش خودرو به مشتریان بوده درحالیکه نمایندگی های حاضر در بازار نمی‌توانند بدون غرض مشاوره دهند زیرا قادر نیستند تا محصول خوب رقیب را به مشتریان خویش توصیه کنند.

جعفریان خواستار آن شد تا خریداران خودرو به نام برند و میزان تبلیغات یک شرکت اعتماد نکنند بلکه به شیوه فروش آنها اعتماد کنند و تاکید کرد که تبلیغات کنونی شرکت‌های فروشنده خودرو ابزار اعتماد نیست.

مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای خودرو (کارما) با بیان اینکه این فروشگاه با کمتر از 5 درصد قیمت، خودرو را برای مشتری رزرو می‌کند و در سکونتگاه خریدار ماشین را تحویل می دهد اظهار کردکه در صورت تایید خودرو توسط مشتری با خریدار خودرو تسویه حساب می شود و افزود که این فروشگاه زنجیره ای از مشتریان خود چک قبول نمی کند زیرا ضمانت اجرایی ندارد.

وی، تاکید کرد که متقاضی نباید به ما اعتماد کند بلکه ما باید به متقاضی خرید خودرو اعتماد کنیم.

ارسال نظر: