سخنگوی آتش نشانی خبر داد

خیابان قیام ریزش نکرده است/ بازگشایی خیابان تا ساعتی دیگر

کدخبر: 2067451

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: خیابان قیام ریزش نکرده و اکنون اقدامات ایمنی به منظور جلوگیری از ریزش احتمالی خیابان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید جلال ملکی در گفت وگو با میزان گفت: در مجاورت مترو میدان قیام شاهد فرونشست سطحی زمین هستیم.

وی افزود: به منظور جلوگیری از هر گونه خطراحتمالی برای شهروندان، محدوده تونل مترو و مجاورت آن بسته شده و اکنون نیروهای سازمان آتش نشانی در محل حاضر هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با تاکید بر اینکه هیچ گونه ریزش تونل در مترو یا خیلابان قیام گزارش نشده است خاطر نشان کرد: فرو نشست محدود زمین در مجاورت تونل مترو بوده و ارتباطی با مترو ندارد.

ملکی از آغاز اقدامات به منظور بازگشایی مجدد محدوده میدان قیام خبر داد و تصریح کرد: محدوده ای که اکنون بسته شده فضایی در حدود 20 تا 30 متر مربع است اما به این خاطر که دسته های عزاداری از این محل تردد می کنند قرار است طی ساعات آتی این فضای محدود نیز بازگشایی شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اذعان کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی بخشی از میدان قیام اکنون بسته است اما این محدوده ارتباطی با کارگاه مترو ندارد.

ارسال نظر: