فرمانده ناجا:

ناجا بیش از ۶ هزار مقر ثابت در سراسر کشور دارد

کدخبر: 2067590

فرمانده ناجا گفت: امروز ناجا بیش از ۶ هزار مقر در سراسر کشور دارد و در مواردی هم که به واسطه وسعت جغرافیایی فاصله ای با مردم داریم باید با کمک های مردمی حضور خود را گسترش دهیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فرمانده ناجا در همایش تقدیر از خیرین امنیت ساز و برترین‌های طرح مکنا 94 در کلانتری‌ها اظهار کرد: طرح مکنا(مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی) از سال‌های گذشته آغاز شده و که اثرات مثبت و هم خوبی را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: امروز از کسانی که در این طرح مکنا اقدامات شایسته و موثری را انجام داده اند تقدیر شد.

فرمانده ناجا افزود: روز 19 اردیبهشت ماه سال جاری در دیداری که با مقام معظم رهبری داشته‌ایم ایشان فرمودند: مساله دیگر مساله کمک مردم است و احاد مردم پیشتیبان نیروی انتظامی هستند و از مردم درخواست می‌کنم با این نگاه به ناجا کمک کنند چرا که ناجا فرزندان مردم است و مردم هرچه می‌توانند به ناجا کمک کنند احساس بنده این است که مردم آماده هستند و هرجا مردم حضور یابند کمکشان موثر و گره گشاست.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با کمک وزارت کشور آمادگی ترویج و تقویت کمک مردم به ناجا را دارد تا کارها با سرعت و موثرتر انجام شود.

وی در پایان از خیرینی که نیروی انتظامی را در تحقق اهدافش یاری می‌دهند تقدیر کرد و از برنامه‌ریزی برای گسترش تعداد مقرهای پلیس در کشور خبر داد.

ارسال نظر: