سفیر سنگاپور در ایران:

ظرفیت‌های ساحلی و دریایی هرمزگان زمینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری است

کدخبر: 2068032

سفیر سنگاپور در جمهوری اسلامی ایران گفت: ظرفیت‌های ساحلی و دریایی هرمزگان زمینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: اینگ کنگ‌یونگ عصر امروز در دیدار با استاندار هرمزگان با بیان اینکه در آینده با هیات بزرگی در هرمزگان حضور خواهم یافت، عنوان کرد: هرمزگان نقشی کلیدی در اتصال جنوب به شمال دارد و اگر به زیرساخت‌های این استان بیشتر پرداخته شود هرمزگان می‌تواند نقشی رقابتی در منطقه با سایر شهرها و استان‌ها داشته باشد.

وی ادامه داد: سنگاپور علاقه دارد با هرمزگان ارتباط و همکاری داشته باشد و امیدوارم این دیدار و بازدید آغاز تبادل این همکاری‌ها باشد.

سفیر سنگاپور در جمهوری اسلامی ایران افزود: در سفر به این استان با تجهیزات و ظرفیت‌های هرمزگان و به خصوص بندرعباس آشنایی پیدا کردم و تلاش می‌کنم تا سرمایه‌گذاران سنگاپوری را نیز برای بازدید از این استان و سرمایه گذاری در آن ترغیب کنم.

یونگ تصریح کرد: در زمینه تجارت می‌توانیم همکاری خوبی داشته باشیم و نقش دولت نیز آماده کردن تجهیزات است تا با کمترین مشکل این همکاری را داشته باشیم و با توجه به همکاری میان دو دولت ایران و سنگاپور می‌توانیم این همکاری را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه هرمزگان برای توسعه صنعت گردشگری نیز ظرفیت مناسبی دارد، اظهار داشت: نیاز است این استان در کشورهای دیگر بیشتر معرفی شود.

سفیر سنگاپور در جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا با حضور هیات تجاری و سرمایه‌گذاری از سنگاپور در هرمزگان همکاری‌ها افزایش یابد و می‌توانیم از ظرفیت‌های ساحلی و دریایی هرمزگان برای همکاری استفاده کنیم.

ارسال نظر: