زمین تنیس مشکل راکت به دستان ملی‌پوش

کدخبر: 2068154

تیم ملی تنیس ایران درحالی برای شرکت در مسابقات دیویس کاپ آماده می‌شود که سرمربی تیم مشکل نداشتن زمین هارد کورت را مطرح می‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سعید احمدوند، سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان از شرایط اردویی خوب شاگردانش خبر می دهد و به « نسیم آنلاین » می‌گوید: تیم ملی تمریناتش را از ششم مهرماه آغاز کرده و قرار است اوایل آبان ماه در مسابقات فیوچرز کویت شرکت کند.

وی افزود: بعد از این مسابقات نیز روزهای 15، 16 و 17 آبان ماه در مسابقات دیویس کاپ به مصاف تیم ملی پاکستان خواهد رفت.

احمدوند از اینکه برخی از تقابل تیم ملی ایران با پاکستان ابراز خرسندی می کنند, متعجب است و اظهار می‌کند: تیم پاکستان در مسابقاتی که میزبان و میهمان بوده حریفانش را شکست داده است و بازیکنانی خوبی دارد که هم اکنون در مسابقات مسترز شانگهای بازی می‌کنند و نمی‌دانم چرا برخی از تقابل تیم ملی با پاکستان خوشحال هستند.

وی رقابت تیم ملی در زمین خاکی را نقطه قوت شاگردانش می‌داند و درباره نقطه ضعف تنیسورهای ایرانی خاطرنشان کرد: نقطه ضعف تیم ما این است که در ایران زمین هارد کورت نداریم و برای رقابت در چنین زمینی باید در کشورهای دیگر تمرین کنیم و یا برنامه ریزی کنیم.

در عین حال مجید شایسته، رئیس فدراسیون تنیس کشورمان معتقد است: هنوز میزبانی پاکستان در مسابقات دیویس کاپ مشخص نشده است و منتظر میزبان مسابقات هستیم.

وی ادامه داد: در عین حال اکثر مسابقات تنیس جهان در زمین‌های هارد کورت برگزار می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان نیز باید در همین زمین‌ها رقابت کنند.

شایسته خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم در نقاط مختلف کشور زمین‌های هارد کورت توسط فدراسیون و بخش خصوصی احداث شود تا این مشکل تیم ملی نیز برطرف شود.

ارسال نظر: