با صدور پیامی صورت گرفت

تقدیر و تشکر تولیت آستان رضوی از خدام بارگاه رضوی و مردم مشهد

کدخبر: 2068224

تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی به مناسبت ایام عزای حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، از آحاد خدام بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و مردم شریف و فهیم مشهد الرضا(ع) تقدیر به عمل آورد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام‌ سید ابراهیم رئیسی با صدور پیامی به مناسبت ایام عزای حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، از آحاد خدام بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و مردم شریف و فهیم مشهد الرضا(ع) که سعی مشکوری را در حسن میزبانی مهمانان حضرت شمس الشموس (ع) مبذول داشته‌اند، تقدیر به عمل آورد.

در این پیام آمده است: عاشورا فرصت زنده نگه‌داشتن انسانیت در پرتو دین و هنگامه تبلور عشق و ارادت آزاد اندیشان جهان است به ساحت قدسی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که درگذر قرون و اعصار انوار هدایتگرش تشعشع صراط مستقیم را در دل ره پویان طریق حضرت حق جلوه می‌بخشد.

خداوند منان را سپاس می‌گوییم که مردم حق‌باور ایران اسلامی و شیفتگان ثارالله امسال را نیز با شور و شعوری حسینی در پاسداشت قیام و حماسه عاشورا تلاش نموده و میهن اسلامی را یکپارچه به حسینیه‌ای بدل نمودند که ذکر لبیک یا حسین (ع) لرزه بر اندام یزیدیان زمان می‌انداخت.

این‌جانب به‌عنوان خدمتگزار حرم اهل‌بیت (ع) در سرزمین شهیدان بر خود فرض می‌دانم از جوار حضرت ثامن الائمه(ع) خالصانه‌ترین مراتب سپاس خود را تقدیم آحاد خدام بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) مردم شریف و فهیم مشهد الرضا که سعی مشکوری را در حسن میزبانی مهمانان حضرت شمس الشموس مبذول داشته تقدیم نمایم.

آنچه عاشورای امسال را عمقی عارفانه می‌بخشید شهادت عزاداران سیدالشهدا (ع) در اقصی نقاط عالم و تلاش یزیدیان و ابن مرجانه‌ها بود که در کوردلی جاهلانه خود با حمله به مجالس ذکر مصائب در کشورهای افغانستان، یمن، نیجریه و... تلاش مذبوحانه نمودند تا جلوه آسمانی را کم‌فروغ نمایند غافل از اینکه «وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُون».

اینان بدانند فریادهای برخاسته از عمق جان محبان اهل‌بیت (ع) در تمامی قاره‌های جهان و طنین دل‌نشین لبیک یا حسین (ع) که با لبیک یا مهدی (عج) و لبیک یا خامنه‌ای هم‌نوا بود نوید اتصال قیام و انقلاب ایران اسلامی به قیام و انقلاب حضرت مهدی (عج) و در هم کوبیده شدن تمامی ایادی و اذناب استکبار و شیطان بزرگ خواهد بود چراکه این دلدادگان با شعار «هیهات منا الذله» پیوندی ناگسستنی دارند وعده الهی قطعی است که ان الارض یرثها عبادی الصالحون.

در جوار مضجع ملکوتی حضرت ابالحسن علی بن موسی الرضا (ع) مزید توفیقات تمامی عاشقان و دلدادگان مکتب اهل‌بیت (ع) را مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظر: