بغض مهدی مهدوی پس از ۱۶ سال ترکید:

گزارشگرهای تلویزیون خیلی اذیتم کردند/ علاقه خاصی به امام‌حسین(ع) دارم

کدخبر: 2068374

پاسور سابق تیم ملی والیبال در مصاحبه‌ای از سختی‌ها، ناراحتی‌ها و علاقه‌هایش در طی ۱۶ سال حضور در تیم ملی گفت که در ادامه از «نسیم آنلاین» میخوانید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی مهدوی پاسور تیم ملی والیبال ایران که پس از 16 سال حضور مفید و موثر در تیم‌های ملی والیبال ایران، هفته گذشته به طور رسمی از ورزش ملی خداحافظی کرد. وی در آخرین مصاحبه اش پس از سال ها زبان گشود و از ناملایمتی هایی که این مدت با وی کرده اند، باندبازی ها و تمریناتش گفت که در ادامه می‌خوانید.

خداحافظی‌ات از تیم ملی بخاطر "گلبو" بود؟

بله، شاید برای هر آدمی سخت باشد که ببیند دخترش در حال بزرگ شدن است اما بخاطر حضور در اردوهای تیم ملی نمی‌تواند کنارش باشد، شاید دیگر سخت باشد اینکه کنار دخترم نباشم.

اجازه می‌دهی گلبو هم وارد ورزش حرفه‌ای شود؟

شاید اجازه بدهم در آینده دخترم هم ورزشی انجام دهد، درست است که سختی‌های زیادی را در ورزش قهرمانی کشیده‌ام، اما همه آن سختی نبوده زیرا زمانی که به هدفت که قهرمانی است، دست پیدا می‌کنی لذت بسیار زیادی دارد، خوشحالی و بهترین حس رو داری وقتی می‌بینی که تمام سختی‌هایی که در طی 16 سال کشیدی به ثمر نشست. البته تا در موقعیتش قرار نگیری نمی‌توانی حست رو بیان کنی.

الان که خداحافظی کرده‌ای دلت برای چه کسانی تنگ می‌شود؟

دلم برای حسین معدنی همیشه تنگ می‌شود. مربی خیلی خوبی بود. برای من خیلی زحمت کشید. امیدوارم جایش خوب باشد که قطعا همینطور است.

دلم برای کار کردن با ولاسکو تنگ می‌شود. با اینکه کار با این مربی بزرگ بسیار سخت است اما می‌توانی در کنارش لحظه به لحظه یادبگیری.

دلم برای همه تنگ میشود. همه بچه‌ها، عادل، شهرام، سید و همه قدیمی‌هایی که بیشتر کنارشون بودم.

به نظرت زمان مناسبی از تیم ملی خداحافظی کرده‌ای؟

واقعا به جایی رسیده بودم که باید خداحافظی می‌کردم که البته خیلی خوشحالم، زیرا با توجه به انتقادهایی که این چند ساله به عمد از من شد مثل گزارشگرهای تلویزیون که نمی‌دانم واقعا جای چه کسی را در خانواده‌شان تنگ کرده بودم، خیلی اذیتم کردند اما خوشحالم که با سربلندی تمام شد.

این موفقیت‌های 16 ساله را حاصل زحمات چه کسی می‌دانی؟

تمام این موفقیت‌ها حاصل زحمات خودم هست. در این سال‌های حضورم در تیم ملی هیچ زد و بندی نکردم. هیچ حق‌خوری و سکه‌ای برای حضورم وسط نبود و تمامش حاصل زحمات خودم بود.

چه کسانی در این مدت آزارت کردند؟

این موضوع رو الان دیگه موقعش هست که بگویم. خیلی‌ها در این سال‌ها با انتقادهایشان به عمد اذیتم کردند. که فشار به من آوردند، اما چیزی نگفتم اما الان هم که دارم می‌گویم بعد از 16 سال سکوتم را شکستم. کاری به تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ندارم. تیم ملی بزرگسالان در طی این سال‌ها 4 بار مربی عوض کرده است، چطور می‌شود که من با همه‌شان زده و بند کرده باشم و در زمان همه این مربیان در تیم ملی حضور داشته باشم و هفت هشت سال در تیم ملی بازی کنم؟ خوشحالم که در این سال‌ها بدون هیچ باندبازی و زد و بندی در خدمت تیم ملی بودم.

روزی که تیم ملی والیبال به المپیک ریو صعود کرد، اشک ریختی!

بله، روزی که به المپیک صعود کردیم اشک ریختم. زیرا نتیجه زحمات 15 ساله مان را گرفتیم. اون روز فقط به یاد زحماتی که از دوران کودکی تا کنون کشیدم بودم افتادم که بالاخره به ثمر نشست.

هرسال عید نوروز به کربلا سفر می‌کنی

بله، من علاقه و ارادت خیلی خاصی به امام حسین (علیه السلام) دارم. اکثرا عید نوروز به زیارت کربلا می‌روم. امیدوارم باز هم من را بطلبند تا به زیارتشان بروم.

ارسال نظر: