رافع به «نسیم آنلاین» خبرداد:

معاینه رایگان بیش از ۴ هزار دانش‌آموز در مناطق محروم

کدخبر: 2068398

رئیس سازمان داوطلبان از معاینه رایگان بیش از ۴ هزار دانش‌آموز ساکن در مناطق محروم شهری و روستایی سراسر کشور در طرح ارمغان مهر خبر داد.

فرح ناز رافع درگفتگو با خبرنگار «نسیم آنلاین» و در تشریح جزئیات طرح ارمغان مهرکه از پانزدهم شهریور آغاز و تا پایان مهر ادامه دارد، گفت: در این طرح که به‌مناسبت آغاز فصل بازگشایی مدارس در استان‌های سراسر کشور اجرایی شده، دانش‌آموزان از سوی پزشکان داوطلب تحت معاینه رایگان قرار گرفتند.

وی افزود: طبق گزارش‌های واصله از سوی استان‌ها، در این طرح تا کنون علاوه بر معاینه ۴ هزار و ۱۴۰ دانش‌آموز مناطق محروم، ۲۳ بیش از هزار بسته آموزشی و بهداشتی میان این دانش‌آموزان توزیع شده و پیش بینی شده است تا پایان اجرای آن بیش از ۵۶ هزار دانش آموز نیازمند از خدمات متنوع طرح ارمغان مهر بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان داوطلبان با بیان این ‌که پزشکان داوطلب طرح ارمغان مهر، رسیدگی به شرایط دانش‌آموزان مناطق محروم و حاشیه نشین را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده‌اند، عنوان کرد: ارزش ریالی خدمات ارائه شده در مجموع برای افزون بر ۲۷ هزار و صد و پنجاه دانش آموز نیازمند، بیش از ۸ میلیارد و هشتصد و هشتاد و چهار میلیون ریال برآورد شده است.

رافع با بیان این ‌که امسال ۲ هزار و چهارصد و پنجاه و شش داوطلب در این طرح مشارکت داشته‌اند، یادآور شد: طرح «ارمغان مهر» با کمک خیران و مشارکت مردم اجرایی می‌شود که در این طرح علاوه بر توزیع بسته‌های حاوی ملزومات تحصیلی و بهداشتی، اقلام مورد نیاز همچون کفش، البسه،کیف و مواد غذایی نیز به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

ارسال نظر: