انبارلویی:

روحانی بین ۱۰ تا ۱۳ درصد ریزش رای داشته است/ برگزاری کنسرت در قم با هدف ایجاد یک دوقطبی کاذب بود

کدخبر: 2068634

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه نظرسنجی ها نشان می‌دهد آقای روحانی تاکنون بین ۱۰ تا ۱۳ درصد ریزش رای داشته است، گفت: اصلاح طلبان با توجه به این مساله قصد دارند دوقطبی‌های کاذبی از جمله موافقین و مخالفین برجام یا دوقطبی برگزاری و عدم برگزاری کنسرت در جامعه ایجاد کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به عدم کاندیداتوری احمدی نژاد برای انتخابات96، اظهار کرد: اصلاح طلبان معتقدند نبود احمدی نژاد در صحنه، شور و هیجان را از انتخابات می‌گیرد وهمین عامل باعث می‌شود آقای روحانی یا حائز اکثریت آراء نشود و یا اینکه کمتر از دور قبل رای بیاورد.

وی با بیان اینکه نظرسنجی ها نشان می‌دهد آقای روحانی تاکنون بین 10 تا 13 درصد ریزش رای داشته است، گفت: اصلاح طلبان با توجه به این مساله قصد دارند دوقطبی‌های کاذبی از جمله موافقین و مخالفین برجام یا دوقطبی برگزاری و عدم برگزاری کنسرت در جامعه ایجاد کنند.

انبارلویی تاکید کرد: آنها با همین راهبرد دو روز مانده به ایام محرم در قم کنسرت برگزار کردند و صدای علما و مراجع را درآوردند. این کار کاملا حساب شده بود زیرا نوع انعکاس اعتراض رئیس جامعه مدرسین توسط روزنامه های دوم خردادی، بگونه‌ای انجام گرفت که به این فضای دوقطبی دامن زده شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان برای گریز از دوقطبی کارآمدی و عدم کارآمدی در انتخابات 96، بدنبال دوقطبی های دروغین هستند.

ارسال نظر: