سرلشکر جعفری از غرفه "شباب‌المقاومة" بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) بازدید کرد

کدخبر: 2068723

در حاشیه برنامه‌های هیأت میثاق با شهدا بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)، فرمانده کل سپاه ضمن حضور در برنامه‌های این هیأت، از غرفه "شباب‌المقاومة" دفتر صدور انقلاب اسلامی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) بازدید کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: در حاشیه برنامه‌های هیأت میثاق با شهدا بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران ضمن حضور در برنامه‌های این هیأت، از غرفه « شباب‌المقاومة» دفتر صدور انقلاب اسلامی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق بازدید کرد.

در حاشیه این دیدار سردار جعفری ضمن گفت‌وگو با میهمانان بحرینی حاضر در برنامه افزود: إن‌شاءالله خداوند به کارتان برکت دهد و با انجام برنامه‌ها و حرکت‌هایی مانند این کار شاهد افزایش توجه به برنامه‌های بین‌المللی در بسیج باشیم.

گفتنی است غرفه « شباب المقاومة» که به همت دفتر صدور انقلاب اسلامی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) و با هدف تبیین و تحلیل اوضاع سیاسی کشورهای حوزه مقاومت اسلامی، آشنایی و همدلی میان جوانان کشورهای اسلامی و در نهایت تشکیل جبهه ضدآمریکایی و ضدصهیونستی در بین جوانان جهان اسلام تشکیل شده است، در دهه اول محرم هرشب میزبان علاقه‌مندان و دغدغه‌مندان حوزه جهان اسلام و وحدت اسلامی بود.

لازم به ذکر است که برنامه‌های این غرفه هر شب به یک کشور اختصاص یافته و میهمان مدعو که شامل خانواده محترم شهدا ،کارشناسان ،فعالان و دانشجویان و طلاب جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی می‌شوند، با حضور در غرفه، به گفت‌وگو و پرسش و پاسخ با مخاطبان می‌پرداختند.

ارسال نظر: