سردار جزایری در واکنش به اظهارات اخیر جان کری:

در ایران هیچ‌کس به آمریکا اجازه نمی‌دهد بدعهدی‌هایش را با مسائل دفاعی و منافع مقاومت گره بزند

کدخبر: 2068778

معاون ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه عقده‌گشایی وزیر خارجه آمریکا در مورد توان دفاعی ایران، مشکل کاخ سفید را حل نمی‌کند، گفت: در ایران هیچ‌کس به آمریکا اجازه نمی‌دهد بدعهدی‌هایش را با مسائل دفاعی و منافع مقاومت گره بزند.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار سیدمسعود جزایری معاون ستادکل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خارجه ایالات متحده طی مصاحبه با یکی از رسانه‌های غربی و ارائه توصیه‌های شیطانی به ایران اذعان کرد: جنگ‌های خونین در عراق، افغانستان، سوریه، یمن، ادامه اشغالگری صهیونیست‌ها در فلسطین، جنگ رژیم بعثی صدام علیه جمهوری اسلامی ایران، منازعات لبنان، بحرین و سایر حوادث و وقایعی که هر یک به گونه‌ای هزاران کشته و مجروح و خرابی‌های پایان‌ناپذیر را به همراه آورده است تنها بخشی از عملکرد هیئت حاکمه شیطانی آمریکا در منطقه و فراتر از آن به شمار می‌آید.

وی افزود: حضور آمریکا در منطقه غده سرطانی بدخیمی است که تنها راه علاج آن خارج نمودن این غده چرکین و اخراج آمریکا از منطقه می‌باشد.

سردار جزایری با بیان اینکه «عقده‌گشایی وزیر خارجه آمریکا در مورد توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران، مشکل کاخ سفید را حل نمی‌کند» تصریح کرد: چنانچه ایالات متحده بخواهد از بن‌بست منطقه رهایی یابد تنها چاره آن است که با قبول خطای راهبردی و پذیرش مسئولیت هزاران اقدام جنایتکارانه منطقه را ترک و ملت‌های حاضر در جنوب غرب آسیا را از شر طاغوت اعظم و شیطان بزرگ رهایی بخشد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان تأکید کرد: در ایران هیچ‌کس به آمریکا اجازه نمی‌دهد بدعهدی‌هایش را با مسائل دفاعی و منافع مقاومت گره بزند.

ارسال نظر: