شهریان: از عملکرد تیم ملی فوتسال بانوان رضایت کامل دارم

کدخبر: 2068789

معاونت امور بانوان وزارت وزش و جوانان که نظاره گر دیدار دو تیم ملی فوتسال ایران و روسیه بود، گفت: ایران تیم بسیار خوبی است و از بازی آنها رضایت کامل دارم.

به گزارش « نسیم آنلاین » وبه نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رباب شهریان، معاونت امور بانوان وزارت وزش و جوانان گفت: از بچه ها رضایت کامل دارم و یکی از جذاب ترین بازیهای خود را این تیم به نمایش گذاشت. اگر ملی پوشان فوتسال ایران این دیدار را واگذار کرد، معتقدم به کمبود بازی در دیدارهای بین المللی و نبود تجربه کافی، باختیم. اگر بازیکنان تجربه بالایی داشته باشند و در مسابقات دوستانه و اردوهای تدارکاتی برون مرزی حضور داشته باشند، می توانند عملکرد موفقی داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: با برگزاری اردوها و دیدارهای بین المللی بیشتر، تیم شرایط بهتری خواهد داشت. باید اردوهای تدارکاتی و اعزام های بین المللی بیشتری داشته باشیم تا ملی پوشان تجارب لازم را کسب کنند.

معاونت امور بانوان وزارت وزش و جوانان در ادامه بیان کرد: واقعا از بازی ملی پوشان راضی بودم و معتقدم عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند.

شهریان در پایان گفت: سیاست دولت تدبیر و امید به همراه وزارت ورزش و جوانان این است که از ورزش بانوان حمایت کند. حضور و افتخار آفرینی بانوان در عرصه های بین المللی نشان دهنده حمایت مسئولین است. در واقع بانوان در شرایط خوبی هستند و اگر زمینه برایشان فراهم شود در همه رشته های ورزشی موفق خواهند بود و بانوان پتانسیل این را دارند که از توانایی هایشان در عرصه های مختلف استفاده شود.

ارسال نظر: