شهردار تهران و رئیس سازمان محیط زیست در پایتخت دود

کدخبر: 2068884

در این مستند نقطه نظرات افراد مختلفی از جمله شهردار تهران، رئیس سازمان محیط زیست، وزیر بهداشت، رئیس شرکت کنترل آلودگی هوا و ... منعکس شده است تا بتوان به درک جامعی از ریشه مشکل آلودگی شهر تهران دست یافت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حمید مهاجرانی کارگردان مستند «پایتخت دود» که به موضوع آلودگی هوای تهران و راهکارهای برون رفت از آن پرداخته است از اتمام فیلمبرداری و آغاز مرحله تدوین این مستند خبر داد. این کارگردان مستند، شیوه تهیه مستند «پایتخت دود» را بر مبنای مصاحبه با کارشناسان مختلف دانست و اظهار داشت: در این مستند نقطه نظرات افراد مختلفی از جمله شهردار تهران، رئیس سازمان محیط زیست، وزیر بهداشت، رئیس شرکت کنترل آلودگی هوا و ... منعکس شده است تا بتوان به درک جامعی از ریشه مشکل آلودگی شهر تهران دست یافت.

مهاجرانی در ادامه افزود: پایتخت دود با مراجعه به کارشناسان مختلف و اخذ نظرات آنها، تلاش داشته با ریشه یابی مشکل مزمن آلودگی هوا در تهران، با بررسی راه کارهایی که در کشورهای مختلف جهان از جمله پاریس و برلین برای عبور از این وضعیت داشته‌اند، اقداماتی که امروز در شهر تهران برای حل مشکل آلودگی انجام می‌شود زیر تیغ نقد قرار گیرد.

گفتنی است مستند پایتخت دود به کارگردانی حمید مهاجرانی و تهیه کنندگی سید جمال عودسیمین در موسسه فرهنگی هنری زلال هنر تولید شده است و پس از اتمام فرآیند ساخت از شبکه‌های مختلف سیما به نمایش در خواهد آمد.

ارسال نظر: