نمایش "سه‌زبانه" ویژۀ عکاسان و خبرنگاران به روی صحنه می رود

کدخبر: 2068987

نمایش "سه‌زبانه" کاری از گروه هنری و پژوهشی دگره به سرپرستی علیرضا طاهری در روز سه شنبه ۲۷ مهرماه ساعت ۱۷ اجرای ویژۀ عکاسان و خبرنگاران خواهد داشت. از عکاسان و خبرنگاران در حوزۀ تئاتر دعوت می‌شود در این اجرای ویژه مهمان این گروه نمایش باشند.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، «سه زبانه» دومین اثر اپیزودی علیرضا طاهری پس از نمایش «حرف، حرف، حرف؛ فیلیپ گلس قرص نانی می‌خرد؛ گونه‌های مرگ تروتسکی» است، که این بار با محوریت مونولوگ، این نمایش سه اپیزودی اجرای سه متن از سه نویسندۀ مطرح قرن بیستم، ساموئل بکت، هارولد پینتر و آنتوان چخوف است.

«نه من» نوشتۀ ساموئل بکت با ترجمۀ علیرضا بهنام اولین مونولوگ این اجرای سه‌اپیزودی است. «نه من» تک‌گویی کسی است که با مرور گذشتۀ خود از لحظۀ تولد تا 70 سالگی می‌کوشد معنایی برای مجموعۀ ناکامی‌ها، ایمان، شک و ناسازگاری‌های خود با جهان بیابد.

«مونولوگ» نوشتۀ هارولد پینتر، با ترجمۀ احمد پوری، داستان یک مثلث عشقی بین دو مرد و یک زن است.

«در مضار توتون» نوشتۀ آنتوان چخوف و ترجمۀ سروژ استپانیان تک‌گویی شخصیتی به نام ایوان ایوانوویچ نیوخین است؛ مردی که زنش او را وادار کرده است دربارۀ مضرات توتون به نفع انجمن خیریه سخنرانی کند.

این سه مونولوگ از 27 مهر تا 7 آبان ماه ساعت 19، در سالن نمایش مؤسسۀ مکتب تهران به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، کوچۀ کیوان، شمارۀ 8 اجرا می‌شود.

علاقمندان می توانند در تاریخ های یاد شده برای تهیۀ بلیت نمایش با شماره تلفن های 09351716319 ، 88935583 تماس حاصل و یا به نشانی www.tik8.com مراجعه کنند.

ارسال نظر: