وزیر اطلاعات:

دولت به دنبال رفع اصولی مشکلات مملکت است

کدخبر: 2068991

علوی با بیان اینکه دولت به دنبال رفع اصولی مشکلات مملکت است، گفت: برخی از مسائل ریشه در امور غیر امنیتی مثل مسائل اقتصادی، جغرافیایی و طبیعی دارد؛ این موارد باید با نگاه ویژه خود بررسی شود و امنیتی نشود.

به گزارش « نسیم آنلاین »،‌ حجت الاسلام سیدمحمود علوی دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امنیتی که در کشور وجود دارد بی بدیل است و در هیچ جای جهان چنین امنیتی وجود ندارد.

وی افزود: برخی کشورهای همسایه ایران مشکل ناامنی و جنگ دارند،دشمنان تلاش کردند که با انجام برخی کارهای ضد امنیتی، کشور را ناامن کنند اما، به برکت خون شهدا و تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) و مسئولان نظامی و ... ایران اسلامی هم اکنون یکی از امن ترین کشورهای جهان است.

وی در ادامه اظهار کرد: دولت به دنبال رفع اصولی مشکلات مملکت است.

وزیر اطلاعات با اشاره به این موضوع که برخی از مسائل ریشه در امور غیر امنیتی مثل مسائل اقتصادی،جغرافیایی و طبیعی دارد افزود: این موارد باید با نگاه ویژه خود بررسی شود و امنیتی نشود.

علوی یادآور شد: وزارت اطلاعات با نگاه پیشگیرانه قبل از امنیتی شدن مسائل، تلاش لازم را برای برطرف کردن آن دارد.

وی گفت: با درایت سربازان گمنام امام زمان و تلاش های شبانه روزی وزارت اطلاعات آرامش بسیار خوبی در کشور حاکم است.

وزیر اطلاعات اظهار کرد: خراسان جنوبی خاستگاه انسان های والا و عارف هایی است،که عرفان خود را حفظ کرده اند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علوی و هیات همراه امروز صبح وارد بیرجند مرکز خراسان جنوبی شد.

سیدمحمود علوی همچنین روز دوشنبه در دیدار با امام جمعه بیرجند گفت: هماهنگی، همدلی و فهم مشترک بین دستگاه های موثر در مقوله امنیت بی نظیر می باشد و این وضعیت موجب امنیت هرچه بیشتر در کشور شده است.

وی افزود: امروز همدلی مثال زدنی بین دستگاه های مربوط به مقوله امنیت شامل وزارت کشور، سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی وجود دارد.

علوی در ادامه با بیان اینکه خشکسالی و کمبود آب یکی از مشکلات موجود بسیاری از مناطق کشور است، گفت: دولت تلاش می کند که این مشکل را در مناطق کم باران کشور برطرف کند.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: طرح هایی مثل انتقال آب از دریای عمان و ... به بودجه های کلان نیاز دارد و انجام آن هم زمان بر است اما، دولت این کار را انجام می دهد.

وی در ادامه بیان کرد: خراسان جنوبی مهد فرهنگ و معرفت است،شخصیت های بزرگ علمی در این دیار رشد کرده اند

علوی افزود: مردم هر جا ببینند علما و روحانیت با یکدیگر، همگرایی و هم افزایی دارند ایمان و همدلیشان افزایش می یابد.

به گزارش ایرنا ، وی اظهار کرد: خوشبختانه هم افزایی و همگرایی که بین علما،نماینده ولی فقیه و امام جمعه وجود دارد،مایه استحکام نظام است.

ارسال نظر: