همکاری شرکت انگلیسی "وودافون" با شرکتی اینترنتی در ایران

کدخبر: 2069259

دومین شرکت بزرگ تلفن همراه در جهان با یک شرکت ایرانی برای نوسازی شبکه موبایل و زیرساخت فناوری اطلاعات کشورمان همکاری می‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از خبرگزاری رویترز، «وودافون» اعلام کرد با شرکت اینترنت ایرانی «های‌وب» به منظور کمک به آن برای نوسازی شبکه موبایل و زیرساخت فناوری اطلاعات خود، همکاری می‌کند.

بدین ترتیب، این شرکت انگلیسی تلفن همراه به تازه‌ترین شرکت غربی تبدیل می‌شود که پس از لغو تحریم‌ها علیه ایران، در این کشور فعالیت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران نوشت: "وودافون"، که دومین شرکت بزرگ موبایل در جهان است که در سراسر اروپا، آفریقا، استرالیا و مصر فعالیت می‌کند، اعلام کرد با کمک به های‌وب در چارچوب یک قرارداد مشارکت، مشتریان چندملیتی مشترکش از خدمات بهبودیافته تلفن همراه و تلفن ثابت در این کشور، بهره خواهند برد.

دیه‌گو ماسیدا از مسئولان وودافون روز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «مشتریان مشترک وودافون از خدمات شبکه باکیفیت در این کشور سود خواهند برد و های‌وب قادر خواهد بود به تخصص جهانی وودافون، دسترسی پیدا کند.»

بسیاری از شرکت‌های اروپایی به دنبال دسترسی به بازار ایران در پی لغو تحریم‌های آمریکا در ارتباط با برنامه هسته‌ای تهران در ماه ژانویه بوده‌اند.

ارسال نظر: