قرار نیست رونالدو همیشه گلزنی کند

زیدان: از نتیجه راضی هستم/ هنوز می‌توانیم پیشرفت کنیم

کدخبر: 2069376

سرمربی رئال‌مادرید گفت: از نتیجه و گل‌هایمان راضی هستم. هنوز هم می‌توانیم پیشرفت کنیم. انتخاب ما یک بازی هدفمند و تاثیر گذار بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، کهکشانی‌های رئال‌مادرید پس از پیروزی پرگل ابتدای هفته در رقابت‌های لالیگا شب گذشته نیز مقابل لژیا ورشو به برتری 5 بر یک دست یافتند تا با 7 امتیاز پس از دورتموند در رتبه دوم گروه F قرار گیرند.

زیدان پس از پیروزی مقابل لژیا ورشو اظهار داشت: از نتیجه و گل‌هایمان راضی هستم. هنوز هم می‌توانیم پیشرفت کنیم. انتخاب ما یک بازی هدفمند و تاثیر گذار بود. با آنکه کمی ریسک کردیم و موقعیت‌هایی را به حریف دادیم اما نکته مهم این است که از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و امشب این کار را کردیم.

وی در خصوص نیمکت نشینی ایسکو با وجود درخشش در مقابل بتیس در ابتدای هفته عنوان کرد: بازی کردن خامس رودریگز دلیل نیمکت نشینی ایسکو بود. ما در رئال‌مادرید از سیستم چرخشی است استفاده می‌کنیم.

سرمربی رئال‌مادرید در خصوص عدم گلزنی کریستیانو رونالدو عنوان کرد: کریستیانو رونالدو خیلی خوب بازی کرد. او در بازی تاثیر گذار بود و عملکرد بسیار خوبی داشت. قرار نیست همیشه گل بزند. چند روز پیش گل زد و احتمالا یکشنبه هم گل خواهد زد.

ارسال نظر: