در ادامه پخش‌های بین‌المللی آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا ؛

مونیخ آلمان میزبان پخش فیلم سینمایی "بادیگارد"

کدخبر: 2069408

پس از اکران موفق فیلم سینمایی بادیگارد در کشورهایی چون کانادا، استرالیا، انگلستان، لبنان و سوریه، این بار شهر مونیخ آلمان از بیستم اکتبر، میزبان اکران آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا خواهد بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فیلم سینمایی بادیگارد پس از اکران‌های موفق در ایران و برخی از نقاط مختلف جهان، به زودی در سینماهای شهر مونیخ آلمان روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی احسان محمدحسنی که پس از اکران موفق در ایران در سینماهای مختلف جهان به نمایش درآمد، وارد فاز اکران‌های بین‌المللی شد و در کشورهای مختلفی چون کانادا، استرالیا، انگلستان، لبنان و سوریه روی پرده رفت.

بنا بر اعلام شرکت آیات مدیا، در ادامه روند اکران‌های بین‌المللی فیلم سینمایی بادیگارد، این بار شهر مونیخ آلمان میزبان پخش این فیلم سینمایی خواهد بود. در همین راستا فیلم سینمایی بادیگارد از روز بیستم الی بیست و سوم اکتبر در سینما werkstattkino شهر مونیخ اکران خواهد شد.

گفتنی است پیش از مونیخ، در شهر کلن آلمان نیز آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا روی پرده رفته و با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شده بود.

ارسال نظر: