فرماندار تهران عنوان کرد:

سرشماری حضوری نفوس و مسکن ۹۵ کلید خورد/ ثبت‌نام اینترنتی ۳۰ درصدی در سرشماری نفوس و مسکن

کدخبر: 2069411

فرماندار تهران با اشاره به اینکه ثبت نام برای جذب نیرو در سرشماری امسال دو تا سه برابر نیاز بود که در نوع خود بی نظیر است گفت: حدود ۳۰ درصد مردم تهران از طریق سامانه اینترنتی در سرشماری شرکت کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مرحله عملیات میدانی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 شهرستان تهران صبح امروز طی مراسمی با حضور مدیران مرکز آمار ایران ، مقام های استانی، مدیران و فرمانداران استان تهران، اعضای شورای شهر، شهرداری تهران و دیگر مسوولان شهری و انتظامی، عملیات میدانی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 شهرستان تهران کلید خورد.

بنابراین گزارش، در این مراسم از جمله امید علی پارسا، رییس مرکز آمار ایران، نعمت الله ترکی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، ناصر امانی معاون برنامه ریزی شهرداری تهران، عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران، سید شهاب الدین چاووشی معاون سیاسی ، اجتماعی استاندار تهران و سید رضا مصطفوی قائم مقام معاونت برنامه‌ریزی شهرداری تهران، حضور داشتند.

عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران در آغاز این مراسم، گزارشی از فعالیت‌ها، اقدام ها و جلسات متعدد و مستمر برگزار شده در فرمانداری تهران با مدیران و مسوولان ادارات کل شهرستان تهران و برنامه‌ریزی‌ها به منظور تشویق و ترغیب هر چه بیشتر شهروندان تهرانی ارایه کرد.

فرماندار تهران با اشاره به اینکه ثبت‌نام برای جذب نیرو در سرشماری امسال دو تا سه برابر نیاز بود که در نوع خود بی نظیر است گفت: حدود 30 درصد مردم تهران از طریق سامانه اینترنتی در سرشماری شرکت کردند،

ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 روز گذشته با صدور اطلاعیه اعلام کرد: ضمن تشکر و سپاس از هموطنان عزیز که با مشارکت در سرشماری اینترنتی با عبور از اهداف پیش‌بینی شده دستاوردی افتخارآمیز را برای کشور فراهم آوردند، به استحضار می‌رساند، با توجه به این که روند ثبت‌نام اینترنتی به دلیل استقبال عمومی همچنان رو به افزایش است به منظور پاس داشت و ارج نهادن به این مشارکت بی نظیر، مدت سرشماری اینترنتی به صورت همزمان با مرحله دوم سرشماری (حضوری) تا ساعت 24 روز جمعه سی ام مهر ماه تمدید شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: لازم به تذکر است، به منظور جلوگیری از دوباره شماری و هرگونه خطای احتمالی، ثبت‌نام در سامانه سرشماری تا قبل از مراجعه مامور سرشماری به خانوار معتبر است. بنا بر این هنگام مراجعه ماموران سرشماری، خانوارها باید اطلاعات خود را از طریق مصاحبه حضوری در اختیار ماموران سرشماری قرار دهند و پس از آن ثبت‌نام اینترنتی مردود است.

ارسال نظر: