فدراسیون جهانی تنیس: کنفرانس مربیان در تهران یک دستاورد بزرگ بود

کدخبر: 2069450

فدراسیون جهانی تنیس با انتشار گزارشی در وب‌سایت خود از کنفرانس بین‌المللی مربیان تنیس تهران به عنوان یک دستاورد بزرگ نام برد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فدراسیون جهانی تنیس با انتشار گزارشی در وب‌سایت خود از کنفرانس بین‌المللی مربیان تنیس تهران به عنوان یک "دستاورد بزرگ" نام برد.

در متن گزارش فدراسیون جهانی آمده است: کنفرانس مربیان تنیس (ITF) منطقه غرب و آسیای میانه از تاریخ 15 تا 17 اکتبر در آکادمی تنیس استقلال تهران برگزار شد و به عنوان یک «موفقیت بزرگ» مورد ستایش قرار گرفت. بیش از 350 مربی از سرتاسر منطقه برای حضور در این رویداد سه روزه که حول محور «پرورش نوجوانان بهتر برای آینده» شکل گرفته بود، به تهران آمدند تا از برنامه‌های آموزشی ارائه شده در آن بهره ببرند. سخنرانی‌های متنوعی پیرامون محور اصلی برنامه‌‌های کنفرانس برای افراد شرکت‌کننده توسط مدرسان ایرانی و بین‌المللی ارائه شد. علاوه بر مباحث آموزشی، گزارش‌هایی پیرامون میزان رشد و توسعه تنیس در منطقه در طی دو سال گذشته و هم‌چنین برنامه‌های که برای ادامه این روند در نظر گرفته شده، در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده شد. همه افراد و نهادهای سهیم در برگزاری این کنفرانس از جمله فدراسیون تنیس آسیا، فدراسیون تنیس ایران، امیر برقعی مدیر توسعه تنیس در منطقه، میگل کرسپو مدیر دپارتمان توسعه تنیس فدراسیون جهانی تنیس، مراتب خرسندی خود را از شور و شوقی که مربیان حاضر در این کنفرانس از خود نشان دادند، اظهار داشتند؛ حضور پرشمار متقاضیان و تلاش بی‌وقفه همه افرادی که در برگزاری این کنفرانس به یاد ماندنی نقش داشتند، به خوبی بیانگر استقبال و اشتیاق افراد شرکت‌کننده در آن است.

ارسال نظر: