ساکت: امسال دو موکب جهت پذیرایی از زائران کربلا را با نام شهدای ورزشکار ایجاد خواهیم کرد

کدخبر: 2069532

رئیس سازمان تیم‌های ملی فوتبال گفت: در تلاشیم تا در همایش بزرگ راهیان اربعین با برپایی موکب‌ها، نقش کوچکی در همراهی این رویداد معنوی داشته باشیم.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت - رئیس سازمان تیم های ملی فوتبال گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته توسط فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال و با تلاش های ویژه و برنامه ریزی اساسی هیات فوتبال استان خوزستان، امسال دو موکب جهت پذیرایی از زائرین اربعین حسینی در مسیر چذابه به کربلا و شلمچه به کربلا را با نام شهدای ورزشکار ایجاد خواهیم کرد که فعالیتها و اقدامات لازم در این خصوص از سه ماه قبل آغاز شده است.

وی در ادامه بیان کرد: جلسه هماهنگی موکب های اربعین جامعه فوتبال برگزار و در نهایت برنامه ریزی های لازم برای مشارکت همه جانبه باشگاهها، پیشکسوتان، چهره های فوتبالی ، بازیکنان صورت گرفت و در همین راستا هیات فوتبال خوزستان و خرمشهر پیگیری های لازم را در این خصوص انجام خواهند داد.

وی افزود: طبق برنامه زمانبندی قرار است تا مدیران باشگاهها به همراه سرمربیان و بازیکنان حاضر در لیگ های برتر و دسته اول در موکب ها حضور داشته باشند تا به زائرین عزیز خدمت رسانی کنند. در واقع جامعه فوتبال پیش از این در مناسبت های مختلفی همراهی خود را با ارزش های دینی، مذهبی، انقلابی، دفاع مقدس و مسائل فرهنگی و اجتماعی بروز داده و پس از رویداد بزرگ 20 مهرماه در بازی ایران و کره جنوبی یک حماسه بزرگ فرهنگی عاشورایی را به نمایش در آورد، اکنون در تلاش است که در همایش بزرگ راهیان اربعین با برپایی موکب ها، نقش کوچکی در همراهی این رویداد معنوی داشته و تکریم و تعظیم خویش را به پیشگاه سالار شهیدان و 72 شهید دشت کربلا اعلام کند.

گفتنی است، جلسه هماهنگی موکب های اربعین جامعه فوتبال با حضور مهدی تاج، محمدرضا ساکت، عبدالکاظم طالقانی، طرفی، امیرحسین حسینی، محمدحسین حمیسی، سعید فتاحی و حجت‌الله بهمنی برگزار شد.

ارسال نظر: