سخنگوی وزارت امور خارجه خبر داد:

شهادت ۴ ایرانی و زخمی شدن ۳ نفر دیگر در حمله انتحاری در کرکوک

کدخبر: 2069779

بهرام قاسمی در خصوص تعداد دقیق شهدا و مجروحان ایرانی حمله انتحاری در کرکوک گفت: سرکنسولگری ایران در سلیمانیه در حال پیگیری موضوع است؛ اما آمار اولیه از شهادت ۴ ایرانی و زخمی شدن ۳ نفر دیگر حکایت دارد که به محض دریافت اطلاعات نهایی و دقیق به آگاهی عموم خواهد رسید.

به گزارش « نسیم آنلاین »،‌ بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله انتحاری تروریست های داعش به یک مرکز تولید برق در نزدیکی کرکوک عراق که منجر به شهادت و زخمی شدن چندین نفر از جمله چند تکنیسین ایرانی شد را به شدت محکوم کرد.

بهرام قاسمی ضمن ابراز تاسف و انزجار شدید از این اقدام وحشیانه، به خانواده های قربانیان، بخصوص خانواده شهدای ایرانی این حمله سبعانه تسلیت گفت و با تمامی بازماندگان شهدا و مجروحان این حادثه غم انگیز ابراز همدردی کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: تروریست ها در عراق نفس های آخر را می کشند و انجام عملیات تروریستی کور و کشتار غیرنظامیان بیگناه انتقامی است که در برابر شکست های مفتضحانه خود در میدان های نبرد می گیرند.

وی در خصوص تعداد دقیق شهدا و مجروحان ایرانی این جنایت نیز گفت: سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه در حال پیگیری موضوع است؛ اما آمار اولیه از شهادت ۴ ایرانی و زخمی شدن ۳ نفر دیگر حکایت دارد که به محض دریافت اطلاعات نهایی و دقیق به آگاهی عموم خواهد رسید.

ارسال نظر: