آیت‌الله صافی‌ گلپایگانی:

طلاب حضور جدی در عرصه دفاع از دین در جنگ نرم داشته باشند

کدخبر: 2069839

یکی از مراجع تقلید گفت: جنگی که دشمنان علیه عقاید حقه اسلام پیش آورده‌اند یک جنگ حقیقی است و باید در این جبهه، لشکری با قدرت علمی و دینی بسیار بالا مشغول دفاع از دین، مذهب و امام زمان (عج) باشند.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از دفتر آیت الله صافی گلپایگانی، مسؤولان مرکز ملی پاسخ‌گویی به شبهات حوزه علمیه قم با حضور در بیت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی با وی دیدار کردند.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در این دیدار با اشاره به تهاجم بی‌سابقه علیه دین اسلام از طریق شبهه‌‌افکنی در فضاهای مختلف اظهار کرد: اوضاع و شرایط به نحوی شده است که در فضاهای مختلف می‌خواهند به دین اسلام ضربه بزنند و فکر و خط صحیح مردم را عوض کنند. جنگی که علیه عقاید حقه اسلام پیش آورده‌اند یک جنگ حقیقی است و باید در این جبهه، لشکری با قدرت علمی و دینی بسیار بالا مشغول دفاع از دین، مذهب و امام زمان (عج) باشند.

وی در ادامه به تبیین مسؤولیت حوزه‌های علمیه در این مقطع از زمان پرداخت و بیان کرد: حوزه‌های علمیه با پشتوانه قوی معارفی که از قرآن و اهل بیت (ع) دارند، باید با سه ویژگی بیداری و آگاهی، بنیه علمی قوی و حضور جدی در عرصه دفاع، در جنگ نرم علیه دین و اعتقادات در همه فضاها اعم از حقیقی و مجازی پیش‌قدم باشند و همه طلاب در این امر باید بسیج شوند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از توصیه‌های خود به مسؤولان مرکز ملی پاسخگویی به شبهات دینی تأکید کرد: اگر ما حرف نزنیم عقاید مردم سست خواهد شد. ما نباید کوتاهی کنیم، هر چه کوتاهی باشد همه مسؤولیم. البته باید بتوانیم در همه رشته‌های علمی لازم وارد شویم تا امکان پاسخگویی در همه رشته‌هایی که علیه اسلام هجوم می‌کنند را داشته باشیم.

ارسال نظر: