مسئول بسیج دانشجویی کشور:

پروژه‌های FATF و ICP از جمله راه‌های نفوذ دشمن در لایه‌های اقتصادی و سیاسی ایران است

کدخبر: 2069853

داود گودرزی اجرای پروژه‌های FATF و ICP را از جمله راه‌های نفوذ دشمن در لایه‌های اقتصادی و سیاسی ایران عنوان کرد و گفت: امروز هژمونی قدرت آمریکا در حال نابودی است و این کشور مستکبر با هر ابزاری که شده به مقابله با قدرت ایران برخاسته ،تا خود را در جهان احیا کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، داود گودرزی عصر امروز در نشست تشکیلاتی مسئولان و شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل در سرعین اظهار داشت: در حال حاضر استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا با تمام ترفندهای شیطانی و ضد انسانی در صدد ضربه زدن به فرهنگ اسلامی از طریق برنامه‌های مختلف اینترنتی و شبکه‌های ماهواره‌ای هستند تا باورها و اعتقادات را در نسل جوان تضعیف کنند که در این راستا افزایش قدرت روشنگری دانشجویان بسیجی ضرورت دارد.

وی با اشاره به اهداف و مأموریت‌های بسیج‌های دانشجویی در زمان فعلی تصریح کرد: نیاز است دانشجویان بسیجی باید با درک بیانات داهیانه مقام معظم رهبری، در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در جامعه تلاش کنند و برای تبیین آرمان‌های ارزشی و فرهنگی در سطح جامعه گام‌های راسخ بردارند.

مسئول بسیج دانشجویی کشور گفت: اهداف آمریکا در قضیه برجام بسیار روشن بود و هر انسان فهمیده‌ای با نگاه به نمودار توسعه و ترقی ایران در 37 سال گذشته به راحتی درک می‌کند که ایرانی با تاسی از مکتب عاشورا ، هرگز تن به ذلت نمی‌دهد و همچنان با درایت و عزتمندانه در مقابل زورگویان جهان می‌ایستد.

گودرزی با اشاره به شکاف در حاکمیت اعم ازشکاف بین نیروهای ارزشی و دولت ، شکاف بین نیروهای ارزشی و ملت بیان کرد: تضعیف آینده ایران از جمله اهداف شوم آمریکا در قضیه برجام بود چراکه دشمنان اسلام از رشد و پیشرفت ایران اسلامی در همه ابعاد آن هم با وجود تحریم و تهدید همه جانبه حساس هستند و به این دلیل که ایران اسلامی در دنیا برای کشورهای اسلامی الگو وسرمشق معرفی شده، نگران هستند.

وی گفت: حساسیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به موضوع پیشرفت علمی کشور به لحاظ قدرت افزایی ایران اسلامی است چراکه رشد علمی یکی از مؤلفه‌های قدرت هر کشوری محسوب می‌شود و قدرت علمی موجب رشد صنعت کشور شده بطوری که این عامل با تولید ثروت سبب قدرت افزایی ایران در عرصه جهانی می‌شود.

مسئول بسیج داشنجویی کشور اظهار کرد: بنابه گفته امام راحل و مقام معظم رهبری آمریکا بزرگترین شیطان زمان است و در قضیه برجام می‌خواهد با دیپلماسی عمومی پیروز شود تا با رخنه در اعتقادات، فرهنگ و آداب و رسوم این آب و خاک و تغییر ذائقه‌های نسل جوان، نظام جمهوری اسلامی را بدون جنگ فیزیکی از داخل از بین ببرد.

گودرزی با اشاره به آیات و روایات مستند از ائمه معصومین‌(ع) افزود؛ گناه نکردن آسان تر از توبه کردن است به این معنی که وقتی انسان اولین ضربه را از شیطان خورد و به دام گناه افتاد خلاصی از دستاویزهای شیطان سخت و دشوار می‌شود که باید در این راستا با استفاده از قدرت روشنگری و تفکر طرف مقابل را خوب شناخته و در دام آنان گرفتار نشود.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا تضعیف قدرت ایران اسلامی به واسطه نفوذ فرهنگی و سیاسی است که این ترفندها با تدبیر داهیانه مقام معظم رهبری و همت و بصیرت مردم همیشه در صحنه به نابودی منجر می‌شود.

مسئول بسیج داشنجویی کشور پروژه نفوذ را قویترین سلاح دشمنان اسلام خواند و گفت: اهداف استکبار جهانی جز با نفوذ در بدنه نظام ،حکومت و مردم محقق نخواهد شد و به همین خاطر باید با تمام توان و روشنگری و تحلیل دست عوامل فتنه نفوذ را در از ریشه قطع کنیم تا آسیبی را در بدنه جامعه خود شاهد نباشیم.

گودرزی اجرای پروژه های FATF و ICP را از جمله راه های نفوذ دشمن در لایه های اقتصادی و سیاسی ایران عنوان کرد و گفت: امروز هژمونی قدرت آمریکا در حال نابودی است و این کشور مستکبر با هر ابزاری که شده به مقابله با قدرت ایران برخاسته ،تا خود را در جهان احیا کند.

مسئول بسیج داشنجویی کشور افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی، مبارزه با قاچاق، اشتغال آفرینی و ترویج ازدواج آسان از جمله مهمترین دغدغه‌های اصلی مسئولان کشور است و دانشجویان باید با روحیه مطالبه‌گری و گفتمان سازی در خصوص حل مشکلات کشور تلاش کنند تا دشمن با وجود نیروهای جوان و تحصیل کرده دانشجویی در سطح کشور از اجرایی کردن برنامه‌های شوم خود دلسرد شوند.

ارسال نظر: