متقیان: به مسابقات خارجی بیشتری نیاز داریم/ امکانات خوزستان فرسوده است

کدخبر: 2069873

هاشمیه متقیان، پرتابگر نیزه کشورمان که در بازی های پارالمپیک عنوان چهارم را کسب کرد حالا به فکر کسب مقام در مسابقات جهانی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، هاشمیه متقیان، پرتابگر نیزه کشورمان که در بازی های پارالمپیک عنوان چهارم را کسب کرد حالا به فکر کسب مقام در مسابقات جهانی است.

وی درباره این مسابقات به « نسیم آنلاین » گفت: در بازی های پارالمپیک برای نخستین بار شرکت کرده و موفق شدم رکورد آسیا را ارتقا بدهم و با کسب عنوان چهارم پارالمپیک سهمیه ورودی مسابقات جهانی را نیز به دست آوردم. امیدوارم در این رقابتها روی سکو بروم. متقیان افزود: بازی های پارالمپیک برزیل تجربه خیلی خوبی برای من بود و البته قرار است کسانی که سهمیه بازی های جهانی را گرفته اند در رکوردگیری دیگری که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود، شرکت کنند.

وی که بعد از دو هفته استراحت بازی های پارالمپیک تمریناتش را در خوزستان آغاز کرده است، درخصوص مشکلاتش اظهار داشت: از مشکلاتمان در خوزستان وسایلی فرسوده ای است که باید تجهیز شومد. ما با در اختیار گرفتن امکانات جدید می توانیم راحت تر تمرین کنیم.

بانوی پارالمپیکی کشورمان شرکت در مسابقات خارجی را در پیشرفت دوومیدانی کاران موثر دانست و ادامه داد: برای حضور موفق در بازی های جهانی و کم کردن فاصله به رقبا نیاز به اردو و مسابقات خارجی داریم که استرس ورزشکاران کمتر شود. ورزشکار باید رقبایش را بیشتر بشناسد و با تجربه کافی، آمادگی لازم و استرس کمتر در مسابقات سطح بالاتر شرکت کند.

ارسال نظر: