رئیس‌جمهور ونزوئلا در دیدار رهبر انقلاب:

ملت ما در مقابل جنگ اقتصادی آمریکا مقاومت کرد/ دولت بعدی آمریکا برای آینده جهان بسیار خطرناک خواهد بود

کدخبر: 2070062

نیکلاس مادورو با اشاره به رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا خاطرنشان کرد: هر کدام از دو نامزد اصلی انتخابات آمریکا برنده شود، دولت رو به انحطاطی در آمریکا شکل خواهد گرفت که برای آینده جهان بسیار خطرناک خواهد بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا در دیدار رهبر معظم انقلاب با ابراز خرسندی از سفر مجدد به ایران و ملاقات با رهبر انقلاب اسلامی، گفت: هوگو چاوز رئیس جمهور فقید ونزوئلا به‌خوبی ایران و جایگاه آن را شناخته بود و همواره از ایران به عنوان کشوری قدرتمند یاد می کرد.

مادورو با تمجید از مقاومت قدرتمندانه ملت ایران در مقابل دشمنی‌های امریکا افزود: ملت ایران در حالی در کمال آرامش و امنیت زندگی می کنند که متأسفانه بسیاری از کشورهای منطقه و اطراف ایران در جنگ، تفرقه و ضعف به‌سر می برند.

رئیس‌جمهور ونزوئلا با اشاره به کاهش شدید قیمت نفت در دو سال گذشته، گفت: امپریالیزم آمریکا مداخلات و دشمنی‌های فراوانی علیه ونزوئلا به‌کار بست اما ملت ما در برابر این جنگ اقتصادی مقاومت کرد واکنون به تدریج در حال خروج از بحران اقتصادی هستیم.

مادورو در ادامه با اشاره به رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا خاطرنشان کرد: هر کدام از دو نامزد اصلی انتخابات آمریکا برنده شود، دولت رو به انحطاطی در آمریکا شکل خواهد گرفت که برای آینده جهان بسیار خطرناک خواهد بود.

رئیس جمهور ونزوئلا همچنین مذاکرات خود با مسئولان جمهوری اسلامی را موفق دانست و افزود: باید تمام تلاش خود را برای به نتیجه رساندن توافقات به‌کار بگیریم.

ارسال نظر: