رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

دشمنان به شدت از اندیشه‌های اسلامی و بیانات رهبری هراس دارند

کدخبر: 2070075

حجت‌الاسلام علی محمدی در آیین اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن با تاکید بر اینکه دشمنان به شدت از اندیشه‌های اسلامی و بیانات مقام معظم رهبری هراس دارند افزود: تبعیت از بیانات مقام معظم رهبری موجب ذلت و هراس بی‌امان دشمن از ملت اسلامی ایران می‌شود.

به گزارش «نسیم آنلای»، تسنیم نوشت: حجت الاسلام علی محمدی امشب در آیین اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با اشاره به اینکه ایران اسلامی بر پایه حاکمیت قرآن در آرامش و امنیت است، اظهار داشت: در خدمت قرآن بودن یک توفیق است که نصیب ایران اسلامی شده است.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه آوای قرآن کریم همواره در ایران اسلامی همواره طنین انداز است افزود: گیلان در برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بسیار موفق ظاهر شده است.

محمدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص قرآن کریم تصریح کرد: پیگیری مطالبات قرآن و حفظ و حراست از قرآن کریم در جامعه اسلامی وظیفه و مسئولیت نخبگان و جامعه قرآنی در کشور است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه مفاهیم قرآنی شکل گرفته است خاطرنشان کرد: منشأ اصلی قدرت و اقتدار ملت مسلمان ایران در عالم، ایمان و ارادت به قرآن است و قرآن مایه اصلی قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه ایمان به خدا و تنفر از کفر مایه قوت و ترویج جهان اسلام است افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، شناخت دشمن به‌ویژه آمریکا از وظایف اصلی تمامی افراد در جامعه اسلامی است.

محمدی با اشاره به اینکه جهاد تبلیغی یکی از مهمترین انتظارات مقام معظم رهبری است گفت: یکی از مهمترین بخش‌های جهاد، جهاد تبلیغی و ترویجی است که می‌توان به‌وسبله آن توطئه دشمنان را به‌خوبی شناسایی کرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، لازمه ترویج و تبیین گفتمان قرآنی در جامعه را گسترش جامعه قرآنی در جامعه عنوان کرد و افزود: خداوند متعال، قرآن کریم را برای هدایت و تبیین آن به انسان عطا کرده است.

وی با اشاره به اینکه خلاصه قرآن کریم دوری از ظلم و زیر بار ظلم نرفتن است تصریح کرد: مقابله و استقامت در مقابل دشمن و نترسیدن از تحریم‌ها جزء اقتدار ایران اسلامی و از انتظارات مقام معظم رهبری است.

محمدی با بیان اینکه کفار در جنگ با مسلمانان در نهایت به ذلت می‌نشینند اعلام کرد: تلاوت، حفظ و قرائت قرآن کریم و تدبر در آن موجب ارتقاء در زمینه‌های سیاسی و اجتماعی می‌شود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه دشمنان به شدت از اندیشه‌های اسلامی و بیانات مقام معظم رهبری هراس دارند افزود: تبعیت از بیانات مقام معظم رهبری موجب ذلت و هراس بی‌امان دشمن از ملت اسلامی ایران می‌شود.

محمدی تصریح کرد: نظزیه پردازان غربی بر این اعتقادند که انقلاب اسلامی ایران با گرفتن منافع سیاسی، منزلت و اقتدار کشور‌های غربی را گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در سایه قدرت و بیانات مقام معظم رهبری به راحتی می‌توانیم در برابر آمریکا ایستادگی کرده و به پیشرفت برسیم خاطرنشان کرد: تشکیل و توسعه جامعه قرآنی در کشور موجب پایداری ایستادگی در مقابل دشمن می‌شود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه جمع بندی تمامی آیاتی که در مسابقات تلاوت می‌شود باید به‌درستی انجام شود تصریح کرد: آمادگی و شناسایی نقاط ضعف و قدرت برای مسابقات آینده باید مدنظر قرار گیرد.

محمدی شناسایی استان‌هایی که در مسابقات مقامی کسب نکرده‌اند را از اولویت امور عنوان کرد و افزود: برای ارتقاء و گسترش جامعه قرآنی در استان‌ها باید تلاش شود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: آثار انقلابی بودن در مسابقات به‌درستی مشهود است و این امر موجب ارتقاء سطح قرآنی جامعه و سطح فرهنگی جوانان می‌شود.

ارسال نظر: