سخنگوی فراکسیون امید خبر داد:

جلسه فوق‌العاده فراکسیون امید با نوبخت و امیری درباره وزرای پیشنهادی/ به صورت مصداقی در مورد گزینه‌ها بحثی انجام نشد

کدخبر: 2070117

سخنگوی فراکسیون امید مجلس گفت: در جلسه فوق‌العاده این فراکسیون که صبح امروز با حضور نوبخت و امیری برگزار شد، دولت بر این موضوع تاکید کرد که در انتخاب سه وزیر پیشنهادی به نظر مجلس توجه می‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بهرام پارسایی در گفتگویی خبر داد: در جلسه فوق‌العاده این فراکسیون که صبح امروز با حضور نوبخت، سخنگوی دولت و حسینعلی امیری، معاون امور مجلس رئیس جمهور برگزار شد، دولت بر این موضوع تاکید کرد که در انتخاب سه وزیر پیشنهادی به نظر مجلس توجه می‌کند.

پارسایی افزود: در این جلسه که با حضور نمایندگان دولت برگزار شد درمورد ترمیم و تغییر و تحولات وزرا و لزوم هماهنگی بین فراکسیون امید مجلس و دولت برای انتخاب سه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی موضوعاتی مطرح شد.

وی یادآور شد: در این جلسه بر این موضوع تاکید شد که انتخاب سه وزیر پیشنهادی نیاز به تعامل مجلس و دولت دارد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس با تاکید بر این که در این جلسه اعضای فراکسیون امید و نمایندگان دولت به این جمع بندی رسیدند که هماهنگی بیشتر درمورد این سه وزیر پیشنهادی باید از قبل میان دو طرف انجام شود، اظهار داشت: دولت به احتمال زیاد امروز گزینه های مورد نظر خود را برای وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به مجلس معرفی می کند.

پارسایی افزود: در این جلسه به صورت مصداقی در مورد گزینه های این وزارتخانه ها بحثی انجام نشد ولی اولویت دولت در این جلسه این بود که گزینه های خود را هر چه سریع تر به مجلس معرفی کند.

وی اظهار داشت: در این جلسه همچنین اعضای فراکسیون امید تصویب کردند که سه عضو از این فراکسیون به عنوان اعضای شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان و یک عضو این فراکسیون به عنوان شورای هماهنگی اصلاح طلبان انتخاب کنند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: در نهایت مقرر شد که در جلسه بعدی این فراکسیون این افراد مشخص شوند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر: