آیت‌الله علوی گرگانی:

سخت‌ترین امر به معروف و نهی از منکر، امر و نهی مسئولین است

کدخبر: 2070362

آیت‌الله علوی گرگانی با تحسین اقدامات مدیریت امر به معروف حزب مؤتلفه اسلامی در حوزه مسئولین تصریح کرد: سخت‌ترین مسائل و از همه مهم تر در مسئله امر به معروف و نهی از منکر، امر و نهی مسئولین است.

به گزارش «نسیم انلاین» به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، آیت الله علوی گرگانی در دیدار شرکت کنندگان همایش امر به معروف حزب مؤتلفه اسلامی در قم اظهار داشت: حزب مؤتلفه اسلامی بهترین حزب ها از احزابی است که در کشور داریم و پرسابقه ترین آنها و حسن قدم و رفتارشان از وقتی که این حزب تشکیل شده تاکنون و همواره در خط امام و رهبری و مرجعیت هستند.

این مرجع عالیقدر با اشاره به اهداف قیام کربلا افزود: حضرت اباعبدالله ع در نهضت عاشورا حرکت خود را نبوی و علوی معرفی کردند و ان شاءالله حزب مؤتلفه هم حرکتش نبوی و علوی باشد و پیرو مکتب مرجعیت و رهبری.

وی تأکید کرد: اگر در مسیر رهبری و مرجعیت باشیم ، موفق خواهید بود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با تحسین اقدامات مدیریت امر به معروف حزب مؤتلفه اسلامی در حوزه مسئولین تصریح کرد: سخت ترین مسائل و از همه مهم تر در مسئله امر به معروف و نهی از منکر، امر و نهی مسئولین است.

وی در ادامه افزود: امرا یک رکن جامعه هستند چون مقام اجرا به دست آنهاست. امرا اگر تبعیت از رهبری داشته باشند، مشکلات جامعه برطرف می شود.

این مرجع تقلید با اشاره به تأثیر منتخبین در سرنوشت کشور تأکید کرد: باید کسانی که انتخاب می شوند، افرادی باشند که کمک کار رهبری و مرجعیت باشند.

آیت الله علوی گرگانی در پایان با اشاره اظهار داشت: بسیار فکر خوبی است که بتوانیم به دولت کمک کنیم و اگر اشکالاتی هست تذکر دهیم و این طور نیست که بی فایده باشد و تذکر اثر دارد.

ارسال نظر: