بیانیه فدراسیون کشتی در مورد پیگیری روند درمانی آرمیده؛

تا بازگشت ابوالفضل آرمیده به تشک کشتی، با تمام وجود در کنار او خواهیم بود

کدخبر: 2070434

فدراسیون کشتی در بیانیه‌ای ضمن قدردانی از تمامی مردم، قهرمانان و ورزشکاران رشته‌های مختلف در حمایت از "ابوالفضل آرمیده " بر پیگیری روند درمانی این قهرمانان نوجوان کشتی، با همکاری تمامی مراجع مرتبط تاکید کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، فدراسیون کشتی در بیانیه‌ای ضمن قدردانی از تمامی مردم، قهرمانان و ورزشکاران رشته های مختلف در حمایت از آقای "ابوالفضل آرمیده " بر پیگیری روند درمانی این قهرمانان نوجوان کشتی، با همکاری تمامی مراجع مرتبط تاکید کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است :

"ابوالفضل آرمیده " قهرمان عزیز و پرافتخار کشتی آزاد ایران، این روزها با بیماری سختی دست و پنجه نرم می کند. اما لطف بیکران مردم و جامعه بزرگ ورزش و بالخصوص کشتی ، روحیه این بزرگمرد را در غلبه بر این بیماری دو صد چندان کرده است. فدراسیون کشتی ایران ضمن قدردانی از این حمایت ها، با اشاره به اینکه "آرمیده " در یکی از بهترین مراکز درمانی این بیماری در خاورمیانه بستری شده است، بر پیگیری جدی روند درمانی این دلاور، از طریق مدیریت فدراسیون کشتی، کمیته پزشکی فدراسیون و سایر مراجع مرتبط از جمله فدراسیون پزشکی ورزشی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان امام خمینی(ره) و اداره کل ورزش و جوانان البرز تاکید می نماید. فدراسیون کشتی از طرف خانواده بزرگ کشتی ایران، تا بازگشت این قهرمان نوجوان، به تشک کشتی، با تمام وجود در کنار وی و خانواده عزیزش خواهد بود.

ارسال نظر: