ملک‌محمدی: روند درمانی آرمیده را لحظه به لحظه پیگیری می‌کنیم

کدخبر: 2070505

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی گفت: روند درمانی ابوالفضل آرمیده دارنده مدال برنز نوجوانان آسیا را به دقت پیگیری می‌کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، ملک‌محمدی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، در خصوص نحوه پیگیری روند درمانی ابوالفضل آرمیده عضو تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: هم اکنون وی در یکی از بهترین مراکز درمانی خاورمیانه بستری شده است و روند درمانی ایشان لحظه به لحظه پیگیری می شود.

وی افزود: به همراه دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی عیادتی را از ایشان بعمل آوردیم و کلیه مراحل درمانی وی تحت پیگیری است.

پزشک تیم‌های ملی کشتی در مورد مشکل پیش آمده برای آرمیده افزود: ایشان پس از جراحی از ناحیه شکم در بیمارستان امام خمینی (ره) به بخش هماتولوژی منتقل شدند و روند درمانی وی تحت نظر انستیتو کاستر یکی از مجهزترین و بهترین مراکز درمانی کشور در حال انجام است.

ملک‌محمدی تصریح کرد: آرمیده در حال حاضر تحت نظر بهترین پزشکان کشور قرار دارد و فدراسیون کشتی نیز در لحظه به لحظه در جریان روند درمانی وی قرار می گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی کسانی که پیگیر مسائل درمانی آرمیده هستند از جمله سرکار خانم دکتر علیپور معاونت محترم درمان دانشگاه علوم پزشکی، جناب آقای عسگری مترون انستیتو کانسر و همکاران ایشان و سرکار خانم جمالی نماینده مستقیم فدراسیون پزشکی ورزشی تشکر می نمایم.

ارسال نظر: