تشکر ابوالقاسم طالبی از رئیس قوه قضائیه

کدخبر: 2070585

کارگردان فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» از اقدام به موقع ریاست قوه قضاییه در رفع مشکل دفاتر سینمایی و به تبع آن اکران به موقع فیلم تشکر کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ابوالقاسم طالبی، کارگردان فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» در پی ابلاغ ویژه رئیس قوه قضائیه برای حل مشکل اکران فیلم‌های دفا‌تر تعلیق شده و فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» پیام تشکری صادر کرد.

متن پیام این کارگردان خطاب به آیت الله آملی لاریجانی بدین شرح است:

جناب آیت الله آملى لاریجانى

سلام؛

بازکردن گره هاى اهالى فرهنگ و هنر به دست جنابعالى، على الخصوص اقدام اخیرتان درمورد حل اکران فیلم های سینمایی و فیلم «یتیم خانه ایران» مرا ملزم مى کند تقدیر و تشکر خود را نسبت به این عنایت جنابعالى اعلام کنم و خدا را شاکر باشم به وجود چون شمایی که مقتضیات هنر و مشکلات هنرمندان را در این هجوم فرهنگى غرب به درستى درک مى کنید و با اشارات به هنگام و نگاه پدرانه، نمى گذارید مهاجمان فرهنگى بر غم نامه هاى ما دست افشانى کنند.

الحمدالله

ابوالقاسم طالبى

«یتیم خانه ایران» داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران را در سال‌های 1295 تا 1297 در کوران جنگ اول جهانی و در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس روایت می کند. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این فیلم از صبح فردا چهارشنبه 5 آبان ماه با پخش فیلمیران روی پرده سینماها می رود.

ارسال نظر: