وزیر محیط زیست و زیرساخت‌ هلند وارد بندرعباس شد

کدخبر: 2070615

وزیر محیط زیست و زیرساخت‌ هلند در رأس هیأتی ۳۰ نفره از تجار و بازرگانان و فعالان اقتصادی کشور هلند وارد فرودگاه بندرعباس شدند و مورد استقبال استاندار هرمزگان قرار گرفتند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، خانم "ملانی شولتزفان هیگن" وزیر محیط زیست و زیرساخت هلند عصر امروز در رأس هیأتی 30 نفره از بازرگانان، تجار و فعالان اقتصادی کشور هلند وارد فرودگاه بندرعباس شدند و مورد استقبال استاندار هرمزگان و معاون وزیر نیرو قرار گرفتند. وزیر محیط زیست و زیرساخت هلند قرار است تا در سفر دو روزه به بندرعباس از توانمندی‌های اقتصادی کشور در استان هرمزگان در حوزه سواحل و صنایع دریایی بازدید کنند.

خانم ملانی شولتزفان به دعوت وزیر نیرو کشورمان به ایران سفر کرده و پس از برگزاری دیدارهای متعدد در تهران با مقامات و مسؤولان عالی کشورمان در سفر به بندرعباس بنا دارد تا دیدارهایی را با مسؤولین محلی برگزار و علاوه بر از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های استان هرمزگان بازدید کند.

گفتنی است نمایندگان و رؤسای شرکت‌های بین‌المللی پیمانکاریِ BAM، کشتی‌سازی Damen، بندر روتردام، شرکت ساخت و تعمیر زیرساخت‌های دریایی Royal Boskails Westminster، شرکت فناوری فراساحلی Royal IHC، مؤسسه تحقیقاتی دریایی STC Greop، شرکت پیمانکاری لایروبی Van Oord و آژانس مهندسی و مشاوره Witteveen+Bos در این سفر، وزیر هلند را همراهی می‌کنند.

امشب قرار است دیداری میان وزیر محیط زیست و زیرساخت‌های هلند با استاندار هرمزگان برگزار شود و صبح فردا نیز بازدید از زیرساخت‌های استان انجام گیرد.

ارسال نظر: