در ادامه اکران‌های بین‌المللی فیلم سینمایی بادیگارد؛

اکران بادیگارد در جشنواره فیلم‌های سینمایی ایرانی در لندن

کدخبر: 2070721

فیلم سینمایی بادیگارد، در چهارچوب جشنواره فیلم‌های سینمایی ایران در لندن اکران می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فیلم سینمایی بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی احسان محمدحسنی که پس از اکران موفق در ایران وارد فاز اکران‌های بین‌المللی شد و در سینماهای مختلف جهان به نمایش درآمد. در همین چهارچوب آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا تا کنون در کشورهای مختلفی چون کانادا، استرالیا، آلمان، لبنان و سوریه روی پرده رفته است.

در ادامه روند اکران‌های بین‌المللی فیلم سینمایی بادیگارد، لندن میزبان این فیلم سینمایی خواهد بود. اکران فیلم سینمایی بادیگارد در لندن در جشنواره فیلم‌های سینمایی ایرانی در این شهر صورت می‌پذیرد و در همین چهارچوب این فیلم سینمایی 29 اکتبر از ساعت 18 در سالن Greenwood Theatre روی پرده خواهد رفت. گفتنی است این فیلم پیش از این نیز تجربه اکران موفقی در لندن را پشت سر گذاشته است.

«بادیگارد» آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا با بازی پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیر اقایی، شیلا خداداد، فرهاد قائمیان است که در آن داستان محافظی روایت می‌شود که بخشی از زندگی خود را به محافظت از جان شخصیت‌های مهم می‌گذراند اما از بزنگاهی به رسالت‌های شغلی خود مشکوک می‌شود. این فیلم موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر پیشین و تندیس بهترین آهنگساز در جشن خانه سینما شده است.

ارسال نظر: