حمایت معاون نامزد مستقل انتخابات آمریکا از "هیلاری کلینتون"

کدخبر: 2070882

"بیل ولد" با "پریشان حال و ناپایدار" خواندن ترامپ و متهم کردن وی به تحریک "حس حسادت، خشم و نفرت گروهی"، بدون ذکر نامی از "هیلاری کلینتون" عملاً از نامزدی وی حمایت کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، «بیل ولد» معاون نامزد حزب آزادیخواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا با «پریشان حال» و «ناپایدار » خواندن دونالد ترامپ و متهم کردن وی به تحریک «حس حسادت، خشم و نفرت گروهی»، بدون ذکر نامی از «هیلاری کلینتون» عملاً از نامزدی وی حمایت کرد.

بیل ولد که معاون «گری جانسون» نامزد حزب آزادیخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست، اعلام کرد که همچنان به فعالیتهای انتخاباتی خود ادامه خواهد داد؛ اما تأکید کرد که «ترامپ نباید و نمی تواند به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود».

بیل ولد در بیانیه ای که روز چهارشنبه در بوستون انتشار یافت، اظهار داشت که پس از مشاهده و تأمل دقیق، «به این باور رسیده است که دونالد ترامپ در صورت انتخاب به مقام ریاست جمهوری آمریکا قادر به ایستادگی در برابر فشارهای کاری و انتقادات بدون پریشان خاطری نیست و نمی تواند به طور شایسته ای به وظایف خود عمل نماید».

ولد همچنین گفت که حزب آزادیخواه آمریکا «در راستای انحصارشکنی دو حزب دموکرات و جمهوریخواه» در عرصه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گام برداشته است.

گفتنی است که حزب آزادیخواه آمریکا به رهبری «گری جانسون» فرماندار پیشین ایالت نیومکزیکو در نظرسنجی های عمومی کمتر از ده درصد آراء را به دست آورده است که برای حضور نامزد این حزب در مناظرات ریاست جمهوری کافی نیست.

منبع: مهر

ارسال نظر: