معاون اول شورای مفتیان روسیه:

سالانه یک میلیون نفر به مسلمانان روسیه افزوده می‌شود

کدخبر: 2070948

معاون اول شورای مفتیان روسیه گفت: هم‌اکنون تعداد مسلمانان در روسیه به ۲۵ میلیون نفر رسیده و هر سال نیز یک میلیون نفر به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دمیر حضرت محی‌الدین عصر امروز در دیدار با آیت الله نوری همدانی با تشکر از جمهوری اسلامی در راه نشر معارف دینی اظهار داشت: آیت الله تسخیری و آیت الله اراکی در ابتدا شروع به تبلیغ اسلام کرده‌اند و بقیه علما این راه را ادامه داده‌اند.

معاون اول شورای مفتیان روسیه افزود: به منظور نشر معارف دینی دانشجویانی از روسیه به ایران فرستادیم، همچنین برای نشر اسلام کتب اسلامی ترجمه شده و هم اکنون تعداد مسلمانان در روسیه به 25 میلیون نفر رسیده و هر سال نیز یک میلیون نفر به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

دمیر حضرت محی الدین با بیان اینکه مردم مشتاق گرویدن به اسلام هستند، گفت: خداوند را شاکریم که رئیس جمهوری روسیه سیاست حمایت از کشورهای مستضعف جهان را در پیش گرفته است.

وی افزود: غرب و کشورهای همسو با آن‌ها دائماً به دنبال آن هستند که بگویند روسیه با کشورهای مسلمان رابطه خوبی ندارد، اما مفتی اعظم روسیه در همه خطبه‌های نماز جمعه کذب تبلیغات دروغ را بر ملا می‌کند.

معاون اول شورای مفتیان روسیه بیان کرد: اسلام حقیقی باید در جهان غلبه پیدا کند و به چشم شاهد آن هستیم که جوانانی از قفقاز و چچن در راه اسلام و معارف ناب محمدی کشته و به شهادت می‌رسند.

دمیر حضرت محی‌الدین با بیان اینکه در حال حاضر به همراه رئیس جمهور روسیه بزرگ‌ترین مسجد اسلامی را در این کشور بنا کرده‌ایم، گفت: در حال حاضر در حضور رئیس جمهوری روسیه شاهد قرائت قرآن هستیم و امید است شاهد سلامتی همه مسلمانان جهان باشیم.

ارسال نظر: