زاهدی در گفتگو با «نسیم آنلاین» عنوان کرد:

معرفی صالحی‌امیری نشان‌دهنده نگاه امنیتی رئیس‌جمهور به فرهنگ است/ سه وزیر پیشنهادی، شایسته مجلس و نظام نیستند

کدخبر: 2071126

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در واکنش به معرفی سه وزیر پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس گفت: برای سربازان گمنام امام زمان احترام ویژه قائلیم اما آیا یک نیروی امنیتی میتواند تصدی سیستم بزرگ فرهنگی کشور را داشته باشد؟

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدمهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی « نسیم آنلاین » در واکنش به معرفی سه وزیر پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس گفت: هیچ یک از وزرای پیشنهادی تخصص حوزه ای که برای آن به مجلس معرفی شده اند را ندارند و این اولین اشکال است که به آقای روحانی برای معرفی این افراد وارد است.

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد معرفی شده، سابقه امنیتی دارند، افزود: در عین حالی که به سربازان گمنام امام زمان (عج) که امنیت و آسایش ما حاصل تلاش آنهاست،احترام می گذاریم ولی آیا یک نیروی امنیتی می تواند عهده دار یک از سیستم های عظیم فرهنگی کشور شود؟

زاهدی در همین راستا تاکید کرد: اگر نگاه امنیتی در عرصه فرهنگ ساری و جاری شود، مصیبتی عظما خواهد بود و در واقع رویکردهای امنیتی ای که عملا رئیس جمهور با این معرفی در حوزه فرهنگی از خودشان نشان داده اند، تاسف انگیز است.

وی در عین حال تاکید کرد: انتظار ما از رئیس جمهور برای معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس این بود که افرادی که در فتنه حضور نداشتند و یا در صورت حضور اعلام برائت کرده باشند، آن هم زمانی که مقام معظم رهبری حضور در فتنه را خط قرمز برای داشتن مسئولیت بخصوص از نوع کلان دانسته اند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیات مجلس با بیان اینکه معرفی سه وزیر پیشنهادی، شایسته آقای روحانی، مجلس و نظام نبوده اند؛ افزود: هر سه وزیر پیشنهادی پیش از نیز به مجلس معرفی شده بودند و رای مجلس را اخذ نکرده اند، باید از رئیس دلیل اصرارشان را پرسید

ارسال نظر: