آیت الله مکارم به دیدار آیت الله مظاهری رفت

کدخبر: 2071153

حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری با تشکّر از حضور و اظهار محبّت صمیمانۀ حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی و تجلیل از جایگاه ممتاز و تأثیرگذار ایشان بر حوزه‌های علمیّه و جهان اسلام، برای طول عمر همراه با سلامت و عزّت ایشان دعا کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، صبح روز جمعه با حضور در بیت حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری، با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمانه، حضرات آیات پیرامون برخی از مسائل مهمّ حوزه‌های علمیّه و کشور، گفتگو و تبادل نظر کرده و با تأکید بر ضرورت اهتمام هرچه بیشتر به ارتقاء ابعاد علمی و معنوی روحانیّت، توجّه هرچه بیشتر به فقه سنّتی و تربیت مجتهدان آگاه و زمان شناس به عنوان سرمایه‌ها و ذخائر آیندۀ حوزه‌های علمیّه را خاطر نشان کردند.

تأکید بر موضوع ترویج علمی و فرهنگی معارف والای اهل بیت عصمت و طهارت«علیهم‌السّلام» و ضرورت مواجهۀ فکری و برنامه‌ریزی شده با دشمنان تشیّع و فرقه‌های انحرافی از دیگر نکات مطرح شده در دیدار این دو مرجع تقلید بود.

در این دیدار صمیمانه، همچنین حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی با یادآوری پیشینۀ درخشان حوزۀ علمیّۀ اصفهان از اهتمام و مجاهدت حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری در احیاء و رونق بخشیدن به این حوزۀ بزرگ تجلیل نمودند.

حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری نیز با تشکّر از حضور و اظهار محبّت صمیمانۀ حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی و تجلیل از جایگاه ممتاز و تأثیرگذار ایشان بر حوزه‌های علمیّه و جهان اسلام، برای طول عمر همراه با سلامت و عزّت ایشان دعا کردند.

ارسال نظر: