در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

مدیر ارشد بانک پاسارگاد: همکاری خود را با "آتیه داده پرداز" قطع کردیم

کدخبر: 2071205

محمود پاینده تصریح کرد که در حال حاضر، وظیفه ارسال پیامک‌های بانک را یک شرکت داخلی بانک پاسارگاد عهده‌دار شده است.

یک مدیر ارشد بانک پاسارگاد تایید کرد که تا شش ماه قبل این بانک طی قرارداد همکاری، ارسال پیامک‌های بانک را بر عهده شرکت آتیه داده پرداز واگذار کرده بود که در حال حاضر این قرارداد لغو شده است.

به گزارش «نسیم آنلاین» شرکت "آتیه داده‌ پرداز" یک شرکت ارایه دهنده خدمات سرویس پیام کوتاه بوده که گفته می‌شود از زیر مجموعه‌های "آتیه بهار"، شرکتی متعلق به سیامک نمازی بوده و در حال حاضر با ۱۲۵ نهاد دولتی و حاکمیتی و تعدادی از بنگاههای اقتصادی قرارداد همکاری دارد.

سیامک نمازی یکی از چهره‌های اصلی عناصر نفوذ در کشور معرفی شده که مدتی قبل، توسط دستگاه‌های امنیتی دستگیر و توسط دستگاه قضایی محکومیت وی قطعی شده است.

با این حال، "محمود پاینده"، مدیر انفورماتیک بانک پاسارگاد، به « نسیم آنلاین » گفته که بانک پاسارگاد در گذشته با شرکت آتیه داده پرداز همکاری داشته که ارسال پیامک بانک بر عهده این شرکت بوده است.

به گفته وی، بانک پاسارگاد در همان ایام (شش ماه قبل) که قرارداد همکاری داشت، از آنها خواسته بود که در حین ارسال پیامک حتما نام اختصاری بانک را در متن ارسالی قید کنند که به دلیل عدم اجابت این امر از ناحیه آنها، بانک همکاری خود را با آنها قطع کرده است.

پاینده تصریح کرد که در حال حاضر، وظیفه ارسال پیامک‌های بانک را یک شرکت داخلی بانک پاسارگاد عهده دار شده است.

ارسال نظر: