مسئول سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل:

مجلس در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی، "انقلابی" عمل کند

کدخبر: 2071528

پیام مرادی با بیان اینکه حضور و نقش مؤثر در فتنه ۸۸ همچنان خط قرمز نمایندگان در رأی اعتماد به وزراست، گفت: نمایندگان مجلس در رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت انقلابی عمل کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پیام مرادی مسئول سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با تسنیم ، درباره تغییرات اخیر کابینه و استعفای 3 وزیر دولت یازدهم، گفت: وزرای دولت عمدتا به لحاظ فکری و جسمی ناتوان هستند و از لحافظ فکری نیز ایده‌های جدیدی ندارند که ترمیم کابینه زودتر از اینها باید انجام می‌شد.

وی با تأکید بر اینکه جامعه دانشجویی کشور فی نفسه از تغییرات ایجاد شده در کابینه دولت حمایت می‌کند، افزود: با توجه به اینکه مردم تغییر خاصی در اقتصاد شاهد نبوده‌اند از تغییرات فعلی کابینه استقبال می‌کنند اما این تغییرات باید در راستای تحول در زندگی مردم و وضع معیشتی‌شان باشد و جنبه اقدامات سیاسی در جهت انتخابات نداشته باشد.

مسئول سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل با طرح این سؤال که دولت اگر به دنبال بهبود شرایط کشور و برآورده کردن خواسته‌های مردم است، چرا وزرای اقتصاد و صنعت را که رکود بی‌ سابقه‌ای در کشور ایجاد کرده‌اند را تغییر نمی‌دهد؟ گفت: اگر دولت واقعا به دنبال اصلاح امور و وضع معیشتی مردم است، تغییرات در کابینه می‌بایست در حوزه‌های صنعتی و کشاورزی صورت گیرد.

مرادی اضافه کرد: دولت اگر به دنبال حفظ منافع کشور است، چرا در وزارت نفت و شخص آقای زنگنه و دوستانش تغییری ایجاد نمی‌کند؟

وی با تأکید بر اینکه تغییرات در کابینه شائبه انتخاباتی دارد، اظهار کرد: تغییرات ایجاد شده در جاهایی صورت گرفته که برای دولت رأی‌آور باشد.

مسئول سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل همچنین با اشاره به برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت در مجلس، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید نسبت به سوابق برخی وزرای پیشنهادی که در فتنه سال 88 نقش مؤثری ایفا کرده‌اند، توجه داشته و در رأی اعتماد به آنها انقلابی عمل کنند.

مرادی تصریح کرد: حضور و نقش مؤثر در فتنه 88 همچنان خط قرمز نمایندگان در رأی اعتماد به وزراست.

ارسال نظر: