منتظمی در نشست خبری نمایندگان تشکل‌های دانشجویی:

عده‌ای در کاخ‌های تهران برای کم‌رنگ کردن شعار مرگ بر آمریکا خاطره‌سازی می‌کنند/ قوه قضائیه با خاطیان حقوق‌های نجومی برخورد کند

کدخبر: 2071540

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت:‌ عده‌ای می‌نشینند در کاخ‌های تهران و از امام(ره) خاطره‌سازی می‌کنند و می‌گویند امام(ره) مخالف شعار مرگ بر آمریکا بود، در حالی که این تصور غلطی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نشست خبری نمایندگان تشکل‌های دانشجویی که صبح امروز به مناسبت 13 آبان در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، گفت: 13 آبان روز مبارزه با استکبار نام گرفته است. روزی که لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شد، روزی که مردم ما کاملاً در انقلاب به این نتیجه رسیدند که آمریکا و سایر کشورهای استکباری دشمن این مرزوبوم هستند، چون دیده بودند استکبار قسم خورده جلوی پیشرفت ایران بایستد و بارها هم این را نشان داده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنی استکبار بعد از انقلاب با ما بیشتر شد. استکبار بعد از 13 آبان فهمید با چوب و چماق نمی‌توان در برابر مردم ایران ایستاد.

منتظمی تأکید کرد: از بین کسانی که در بین افرادی که در تسخیر لانه جاسوسی حضور داشتند بودند کسانی که آنقدر مدهوش غرب شدند که در برابر تسخیر لانه جاسوسی به غلط کردن افتادند.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان افزود:‌ عده‌ای خیال می‌کنند دوران انقلاب تمام شده و ما در دوره گذر از انقلاب هستیم، اما کور خوانده‌اند، انقلاب اسلامی یک تفکر است و این تفکر ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: برخی‌ها امروز می‌گویند دوران گذر از انقلاب است و باید با شیطان گفت‌وگو کرد. شیطانی که بارها خیانت کرده و دستش به خون کودکان، زنان و مردان بی‌گناه آلوده است و با این حال حتی یکبار هم عذرخواهی نکرده است.

منتظمی اضافه کرد: دیگر زمان آن نیست که مسئولان در برابر پادشاهان سعودی زانو بزنند، اکنون زمان آن است که جمهوری اسلامی با مشت‌های گره‌کرده مردم عزت انقلاب را نشان دهد.

این فعال دانشجویی یادآور شد: امروز کسانی هستند که استکبار را بزک می‌کنند و آن را مثل عروسک به مردم نشان می‌دهند، اما مردم ما می‌دانند آمریکا شیطان است و با شیطان نمی‌شود کنار آمد.

وی افزود: امروز عده‌ای می‌نشینند در کاخ‌های تهران و از امام(ره) خاطره‌سازی می‌کنند و می‌گویند امام(ره) مخالف شعار مرگ بر آمریکا بود، در حالی که این تصور غلط است و مردم ما نشان دادند که به این حرف‌ها گوش نمی‌دهند.

منتظمی گفت: برخی‌ها آب خوردن و معیشت مردم را به مذاکره با استکبار گره زده‌اند،‌ اما نمی‌دانند در جنگ تحمیلی که اوج تحریم‌ها بود مردمی بودند که با دستان خالی در مقابل دشمن ایستادند. با این حال معلوم نیست چرا عده‌ای از مسئولان چشم و گوش خود را بسته‌اند.

وی اظهار داشت: 13 آبان روز مبارزه با استکبار خارجی و داخلی است، استکبار داخلی همان فساد است و همان دست‌درازی کردن به اموال بیت‌المال.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ادامه داد: غول‌سازی از یک حرکت پوچ غرب و استکبار غلط است. دانشجویان انقلابی همچنان بر شعار خودشان استوارند و نشان خواهند داد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

منتظمی در ادامه در رابطه با سوالی در مورد بحث‌ حقوق‌های نجومی گفت: خواسته ما از دولت این است که دست از پرده گذاشتن بر حقوق‌های نجومی بردارد، همچنین از قوه قضائیه می‌خواهیم در این مورد قاطعانه برخورد کند و خاطیان را به سزای اعمالشان برساند.

ارسال نظر: