سردارآبادی در نشست خبری نمایندگان تشکل‌های دانشجویی:

مبارزه با آمریکا بدون مبارزه با مفسدان داخلی شعاری بیش نیست/ با شکم‌های برآمده نمی‌شود با استکبار ستیز کرد

کدخبر: 2071559

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی با بیان اینکه استکبارستیزی را ادامه عدالتخواهی در سطح بین‌الملل می‌دانیم، گفت: امروز مبارزه با آمریکا، بدون مبارزه با مفسدان داخلی، خودکفایی، تقویت داخل، رسیدن به مردم و محرومان شعاری بیش نیست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، امین سردارآبادی دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در نشست خبری نمایندگان تشکل‌های دانشجویی که صبح امروز به مناسبت 13 آبان در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی در 22 بهمن به پایان نمی‌رسد، بلکه در اولین گام با براندازی نظام طاغوت به پیروزی می‌رسد، انقلاب اسلامی اهداف و کار‌ ویژه‌های دارد که در این سال‌ها باید برای رسیدن به آن تلاش کرد.

وی تصریح کرد: بعد از سقوط طاغوت، انقلاب با تسخیر لانه جاسوسی وارد فاز جدیدی می‌شود که بعد از این اتفاق، امام(ره) این اقدام دانشجویان را انقلاب دوم و بسی بزرگ‌تر بیان کردند.

سردارآبادی با بیان اینکه امروز شاهد شکل گیری هسته‌های مقاومت در سراسر جهان هستیم، اظهارداشت: امروز مستضعفان عالم به زندگی بدون استکبار و آقا بالاسر فکر می‌کنند و اقداماتی که شاید قبل از تسخیر لانه جاسوسی دست نیافتنی بود را، انجام می دهند.

وی تاکید کرد: با گذشت این سه دهه با توجه به اقدامات برخی از مسئولانی که دل در گرو غرب دارند، وجه استکبارستیزی انقلاب اسلامی با افت و خیزهایی مواجه بود. این دولت در سال 92 با شعارهای تنش زدایی و مذاکره با آمریکا و حرکت شتابان به سمت غرب بر سر کار آمد. به طور قطع خارج از نگاه‌های داخلی، پذیرفتن برجام ها و نظر دادن پیرامون موفقیت درباره برجام‌ها، باید گفت که عمق استراتژیک انقلاب اسلامی دچار یک دوگانگی شده و دولت پالس‌هایی را به جهان مبنی بر پذیرفتن نظام سلطه می‌دهد.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی افزود: دولت نظام جمهوری اسلامی، که آغازگر سردمداری مبارزه با استکبار بالاخص آمریکا است، امروز سیاست لبخند و مذاکره، پیاده روی با استکبار را برای حل مشکلات داخلی خود پیش می‌گیرد و همچنین شاهدیم که دولت با اقداماتی بی تفاوتی خود را در برابر مستضعفان عالم نشان می‌دهد؛ حال این گونه برداشت می‌شود که دولت اصل صریح و شفاف مبارزه با استکبار را کنار گذاشته است.

این فعال دانشجویی گفت: دولت برای تعریف کردن و هویت بخشیدن به خود در ذیل نظام جهانی که در سیطره استکبار است، حاضر به دست زدن به هر اقدامی است. عقد قراردادهای بلند مدت همچون IPC، عمل به کارگروه ویژه اقدام مالی، قراردادهای مشکوک در صنعت خودرو داروسازی، هواپیمایی و نیروگاهی عملا شرافت و استقلال مردم را دچار خدشه کرده است.

سردارآبادی اضافه کرد: اگر در 13 آبان 58 حضور فیزیکی آمریکا را در جمهوری اسلامی کوتاه کردیم و یا اگر در سال 58 سفارتخانه آمریکا در تهران فتح شد، امروز باید دانشجویان با عوامل و مدیرانی که همچون سفارتخانه آمریکا سعی در هضم جمهوری اسلامی در نظام سلطه را دارند، مبارزه کنند و کلی باید بگوییم ما سفارتخانه آمریکا را گرفتیم، ولی با صدها سفیری که امروز در ایران وجود دارد، چه کنیم؟

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند ما از شر رضاخان و محمدرضا خلاص شدیم، اما از شر تربیت یافتگان غرب و شرق به این زودی‌ها نجات نخواهیم یافت؛ چرا که اینها برپادارندگان سلطه ابرقدرت‌ها هستند. در واقع این روزها وظیفه اصلی جریان دانشجویی بازخوانی مجدد آرمان های امام است.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی افزود: امروز جریان دانشجویی باید مطالبه‌گر حل مشکلات کشور با نگاهی درون زا باشد، ما استکبارستیزی را ادامه عدالتخواهی در سطح بین الملل می‌دانیم. معتقد به مبارزه با مفسدان و مستکبران هستیم. امروز مبارزه با آمریکا، بدون مبارزه با مفسدین داخلی، خودکفایی، تقویت داخل، رسیدن به مردم و محرومین شعاری بیش نیست.

وی با بیان اینکه شاهدیم که مدیران و مسئولان صرفا شعار مبارزه با استکبار جهانی را سر می‌دهند، تاکید کرد: همه این حرف‌ها بدون پشتوانه عملی در داخل کشور سر داده می‌شود و طبل توخالی بیش نیست. باید بگوییم که در دهه چهارم با شکم‌های برآمده نمی‌شود با استکبار ستیز کرد.

* مصادیق استکبار داخلی را ذخیره نظام می‌دانند

وی گفت: امروز صاحبان فیش‌های حقوقی نجومی که مصداق استکبار داخلی هستند را، ذخیره نظام می‌نامند و از سوی دیگر قصد دارند که با آمریکا مبارزه کنند.

سردارآبادی تصریح کرد: شعارهای استکبارستیزان، بانیان املاک نجومی و اختلاس‌های هزار میلیاردی لاف و شعاری بیش نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز چه شده که پس از 37 سال مدیران به جای اینکه خدمت به مردم را یک موهبت بدانند، پیگیر حقوق‌های نجومی‌شان هستند؛ این روند تا چه زمان می‌خواهد ادامه پیدا کند؟

ارسال نظر: