اقرلو در نشست خبری نمایندگان تشکل‌های دانشجویی:

راه بهبود وضعیت معیشت کشور مبارزه با استکبار و آمریکاست نه گفتگو با کدخدا

کدخبر: 2071584

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: این مسئله توهم است که برخی فکر می‌کنند راه بهبود وضعیت معیشت کشور گفت‌وگو با کدخداست درحالی که راه آن مبارزه با استکبار و آمریکا است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: امین اقرلو مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نشست خبری نمایندگان تشکل‌های دانشجویی که صبح امروز به مناسبت 13 آبان در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، اظهار داشت: یکی از ارکان نظام اسلامی، استکبارستیزی است. اصالت انقلاب اسلامی وابسته به استکبارستیزی است و اگر این مسئله به چالش کشیده شود اصل نظام و انقلاب دچار خدشه می‌شود.

وی افزود: از زمان انقلاب تاکنون با مسئله استکبار مواجه بوده‌ایم و در این مسیر بحران‌های مختلفی متوجه کشورمان شد که دانشجویان انقلابی کشورمان با تشخیص درست خود توانستند محل جاسوسی و فتنه‌گری را بیابند و آن را تسخیر کنند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: ذات استکبار مشخص است و آنان همواره تلاش کرده‌اند که ماهیت نظام را تغییر دهند، اظهار داشت: مسئله ما با آنان نیست بلکه کسانی هستند که در داخل کشور این شرایط را درک نمی‌کنند و استکبارستیزی را جزء ارکان نظام نمی‌دانند.

وی با انتقاد از کسانی که به بهانه بهبود معیشت در صدد رابطه با کشورهای مستکبری چون آمریکا هستند، تصریح کرد: کسانی که در زیر پوشش معیشت می‌خواهند استکبارستیزی نظام را تعدیل کنند بدانند که با این عمل خود به آرمان‌های امام خیانت می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: اگر می‌خواهید مشکلات اقتصادی کشور حل شود و رشد داشته باشیم، قطعا باید با استکبار و آمریکا مبارزه کنیم. این مسئله توهم است که برخی فکر می‌کنند راه بهبود وضعیت معیشت کشور گفت‌وگو با کدخدا است درحالی که راه آن مبارزه با استکبار و آمریکا است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران افزود: کشور به برجام تن داد و برخی خطوط خود برای مبارزه با استکبار را کنار گذاشت تا معیشت مردم بهبود یابد اما مشخص شد که این مسیر کاملا انحرافی است.

وی با تأکید بر اینکه برای حل مشکلات کشور نباید به سمت کدخدا رفت، گفت: این مسیر نه تنها مشکلات کشور را حل نمی‌کند بلکه اوضاع را وخیم‌تر می‌کند که رکود فعلی کشور یکی از نمودهای آن است.

اقرلو در پایان گفت: اگر در جهان کشورهای مستکبری چون آمریکا و اسرائیل نکوبیم، تن به ذلتی خواهیم داد که متأسفانه در حال حاضر برخی نمونه‌های آن را مشاهده می‌کنیم.

ارسال نظر: