قائدشرف در نشست خبری نمایندگان تشکل‌های دانشجویی:

مقابله با فساد درونی لازمه استکبارستیزی است/ اگر با فساد مبارزه نکنیم شعار "مرگ بر آمریکا" فراموش می‌شود

کدخبر: 2071586

دبیر دفتر تحکیم وحدت گفت: ایستادن در مقابل استکبار یکسری لازمه نیاز دارد اصلی‌ترین مسئله مقابله با فساد درونی است، جمهوری اسلامی و نیروهای انقلابی اگر با فساد در جمهوری اسلامی مقابله کنند قطعا می‌توانند در مقابل آمریکا بایستند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمد حسین قائدشرف دبیر تشکیلات اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در نشست خبری نمایندگان تشکل‌های دانشجویی که صبح امروز به مناسبت 13 آبان در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد گفت: بخش اول سخنان بنده در رابطه با دیدگاه امام است. دیدگاهی که اگر از آن فاصله نمی‌گرفتیم وضعیت ما امروز اینگونه نبود. دیدگاهی که دو گانه مستکبر و مستضعف را می‌سازد و از مستضعف فرای مرزهای اسلام سخن می‌گوید.

وی افزود: ما امروز نیاز به بازخوانی جدی خط امام (ره) بدون تحریف و تصاویر روتوش شده داریم تصاویری که سعی می‌کند از امام یک چهره در تعامل با استکبار بسازد.

قائدشرف تاکید کرد: استکباری که ما امروز از آن سخن می‌گوییم معنای اتم آن آمریکاست. ما آمریکا و اسرائیل را از هم جدا نمی‌دانیم وبرای استکبار جهانی یک هویت واحد قائلیم و یک جبهه مستضعفین که باید در مقابل استکبار بایستد.

این فعال دانشجویی افزود: آمریکا سال‌هاست که پرچمدار استکبار است زمانی خودش وارد جنگ می‌شد ولی امروز پشت گروه‌هایی مانند داعش پنهان می‌شود و جنگ‌های نیابتی به راه می‌اندازد.

دبیر دفتر تحکیم وحدت اظهار داشت: امروز ما در وضعیت مطلوبی قرار نداریم. چه شد که مایی که در یک قدمی کاخ سفید بودیم امروز نگران مسئله نفوذ هستیم و پشت میز مذاکره می‌نشینیم با یک برجام بی فرجام.

وی ادامه داد: ما آزموده‌ای را آزمودیم که آزمودن آن خطا بود. ملت ما زود کودتای 28 مرداد، حادثه سقوط هواپیمای مسافربری،‌حمایت آمریکا از صدام و حمله سکوهای نفتی را فراموش کرد.

قائدشرف ادامه داد: دو گروه در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد گروه اول گروه غرب گراست که زمانی شعار تعامل با غرب را داد و امروز هم با آنها پشت میز مذاکر می‌نشیند گروه دیگری هم وجود دارد که باید تبیین کند اگر تبیین به درستی انجام می‌شد دیگر لازم نبود که تاریخ را مرور کنیم. باید تبیین کنیم که با گرگ نمی‌شود مذاکره کرد.

این فعال دانشجویی گفت: ایستادن در مقابل استکبار یکسری لازمه نیاز دارد اصلی ترین مسئله مقابله با فساد درونی است. جمهوری اسلامی و نیروهای انقلابی اگر با فساد در جمهوری اسلامی مقابله کنند قطعا می‌توانند در مقابل آمریکا بایستند.

دبیر دفتر تحکیم وحدت افزود: مردم ما پذیرش شعار مرگ بر آمریکا را دارند چون دشمنی آمریکا را با پوست و خون خود احساس کردند ولی این شعار را از کسانی می‌پذیرند که خودشان درگیر فساد نباشند. درخت تنومند انقلاب در صورت عدم مبارزه با فساد از داخل تهی می‌شود. اگر با فساد مبارزه نکنیم دیر یا زود شعار مرگ بر آمریکا هم فراموش خواهد شد.

وی گفت: وقتی مردم می‌بینند در یک بخش جامعه فقر موج میزند و در بخش دیگر فساد 8 هزار میلیاردی رخ می‌دهد، وزیر عوض می‌شود تا پاسخگویی صورت نگیرد دیگر این شعار را از این تریبون ها نخواهند پذیرفت.

قائدشرف در ادامه در پاسخ به سوالی در رابطه با حقوق‌های نجومی گفت: ما نسبت به دولت برای برخورد با حقوق‌های نجومی انتظاری نداریم چون مسلما دولت ذخایر نظام را تحویل قوه قضائیه نمی‌دهد.

وی افزود: باید ببینیم منزل رئیس جمهور کجاست و آیا وی از پایین شهر خبر دارد؟ متاسفانه یک اتفاق بزرگ که اخیرا رخ داد این است که حقوق 20 میلیون تومانی عادی شده است. در جامعه‌ای که حداقل 800 هزار تومان حقوق یک کارگر است و ما به سادگی از کنار این مسئله گذشته‌ایم.

قائدشرف اظهار داشت: از قوه قضائیه انتظار داریم که برخورد جدی با مسببان حقوق‌های نجومی داشته باشد، شاید دولت هرگز نخواهد که متخلفان را معرفی کند پس بحث مدعی‌العموم چه می‌شود؟

دبیر دفتر تحکیم وحدت گفت: قوه قضائیه بارها نشان داده که اگر بخواهد می‌تواند قاطع برخورد کند در پرونده‌های سخت تر از این و پرونده فلان آقازاده هم این را نشان داده است. حداقل اگر نمی‌تواند به خاطر فشارهای سیاسی با همه خاطیان حقوق‌های نجومی برخورد کند حداقل با بخشی از آنها برخورد کند. رسانه‌ها و دانشجویان نیز باید حمایت کنند تا قوه قضائیه با دست باز بتواند در این ماجرا ورود پیدا کند.

ارسال نظر: