تاج: فدراسیون فوتبال اراده جدی برای رسیدگی به موضوع بدهی باشگاه‌ها دارد

کدخبر: 2071625

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قوانین فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان رسیدگی جدی به وضعیت تیم های بدهکار هستند.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جلسه امروز به منظور بررسی وضعیت تیم های بدهکار است. وضعیت این تیم ها که یک الزام نیز محسوب می شود از دو جنبه باید بررسی شود. جنبه اول قوانین فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا است که خواهان رسیدگی جدی به وضعیت تیم های بدهکار هستند و جنبه دوم از سوی فدراسیون فوتبال است که ما هر ساله پیش از شروع لیگ، برنامه و لیستی را تهیه و ابلاغ می کنیم.

وی ادامه داد: ارکان مختلف فدراسیون مانند کمیته انضباطی و در مجموع ارکان قضایی فدراسیون و سازمان لیگ علاقمند به اجرای قوانین و مقررات در این زمینه هستند. کمیته انضباطی طی چند سال گذشته اقدامات خوبی انجام داده است و بسیاری از این مطالبات وصول و تعیین تکلیف شده است. در نظر داریم تا تصمیمات خود را اعلام و اجرایی کنیم و باید در این جلسه که همه بخش های فدراسیون حضور دارند به یک جمع بندی دقیق و قانع کننده ای برسیم و آن را به مرحله اجرا بگذاریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان تاکید کرد: در آیین نامه انضباطی فدراسیون پیش بینی های مختلف و مناسبی پیش بینی شده که بتوانیم طبق آن ها قانون را اجرا کنیم. فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به این موضوعات بسیار حساس و قاطع بوده و خواهان رسیدگی جدی به این مسائل هستند. ضمن اینکه فدراسیون فوتبال اراده جدی برای رسیدگی به این موضوع دارد.

ارسال نظر: