گودرزی در افتتاحیه باغ‌موزه استکبارستیزی:

ما مبارزه با آمریکا را به عنوان اصل فراموش‌نشدنی و جدی در ذات اسلام می‌دانیم

کدخبر: 2071777

مسئول سازمان بسیج دانشجویی ضمن تأکید بر اینکه مبارزه با آمریکا را به عنوان اصل فراموش‌نشدنی در ذات اسلام می‌دانیم، گفت: استکبارستیزی وظیفه دینی و عقلی ما است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: داود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی صبح امروز در مراسم افتتاحیه باغ‌موزه استکبارشناسی 13 آبان در لانه جاسوسی سابق تصریح کرد: امروز به مدد امام زمان(عج) و شهدا یک کار بزرگ در عرصه جنگ نرم شروع شد. از همه اساتید و متفکران تقاضا می‌کنیم تا کمک کنند این باغ‌موزه به اهداف خود برسد.

وی ادامه داد: نگاهمان به این باغ‌موزه این است که اگر جوانان نسل اول انقلاب این لانه را فتح کردند، جوانان نسل سوم انقلاب با نفوذ آمریکا در همه عرصه‌ها مقابله کنند.

گودرزی با تأکید بر اینکه با عده‌ای که به دنبال برگشت مجدد آمریکا به ایران هستند مقابله جدی می‌کنیم، اظهار داشت: ما نسل جوان انقلابی رسالت خود را مقابله با نفوذ آمریکا در گام اول و ضربه زدن به همه منافع آمریکا در ایران و منطقه قرار می‌دهیم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با تأکید بر اینکه ما مبارزه با آمریکا را به عنوان اصل فراموش‌نشدنی و جدی در ذات اسلام می‌دانیم، اضافه کرد: ما مسلمانیم و استکبارستیزی و مبارزه با استکبار را وظیفه دینی و عقلی خود می‌دانیم. اینها شعار نیست، بلکه باور ما است.

وی با اشاره به اینکه تنها بخشی از جنایات آمریکا و ابزار جاسوسی آن در این باغ‌موزه نگهداری می‌‌شود، خاطرنشان کرد: فاز اول نمایشگاه را امروز شروع کردیم، فاز دوم و سومی هم طراحی شده که این بنا را تبدیل به یک باغ‌موزه اثرگذار در تهران می‌کند تا بتواند تبدیل به یک پایگاه مبارزه با آمریکا شود.

ارسال نظر: