رئیس پلیس راهور ناجا عنوان کرد:

تردد خودروهای سنگین یک هفته قبل و بعد از اربعین در مرز مهران؛ ممنوع/ اعمال محدودیت‌های ترافیکی اربعین از ۲۳ آبان

کدخبر: 2071828

رئیس پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت های ترافیکی مراسم اربعین از ۲۳ آبان خبر داد و گفت: تردد خودروهای سنگین در مرز مهران یک هفته قبل و بعد از اربعین ممنوع شده و فقط خودروهای که حامل بار فاسد شدندی هستند استثنا بوده و می‌توانند تردد کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین »، سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا در کمیته هماهنگی اربعین حسینی که با حضور سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها برگزار شد، اظهار داشت: از یک هفته قبل و بعد از اربعین حسینی تردد وسایل نقلیه سنگین به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور مهران ممنوع است.

وی افزود: با توجه به این که محور کرمانشاه و خوزستان مسیر زائران است تردد وسائل نقلیه سنگین به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از 2 روز قبل و بعد از اربعین حسینی ممنوع است.

سردار مهری بیان کرد: در این مدت شاهد افزایش صدور ویزا بوده‌ایم و پیش‌بینی می‌شود که اربعین امسال تعداد زائران افزایش می‌یابد.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: در ایستگاه‌های بازرسی و پاسگاه‌ها زائران خارجی و داخلی توسط عوامل پلیس کنترل می‌شوند.

وی بیان کرد:‌ اعزام زائران از سه مرز چزابه، شلمچه و مهران انجام می‌شود.

سردار مهری در ادامه بیان کرد: بیشترین ترددها از محورهای مواصلاتی استان‌های کرمانشاه، همدان، مرکزی و لرستان انجام می‌شود و برای برقراری نظم و امور ترافیکی یک‌هزار و 200 نیروی کمکی به کار گرفتیم.

وی افزود: 500تیم خودرویی و موتوری در امر کنترل ترافیک به کار گرفته خواهد شد و از 20 آبان ماه عوامل پلیس در آماده‌باش به سر می‌برند.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: برابر آمار در6 ماهه اول سال جاری کشته‌های ناشی از تصادفات 2.3 درصد کاهش یافته و مصدومان ناشی از تصادفات 7.2 درصد افزایش یافته است که در حوزه برون‌شهری شاهد کاهش تلفات و در حوزه درون‌شهری شاهد افزایش بوده‌ایم؛ همچنین 50درصد فوتی‌ها در صحنه و بیشترین آمار مرگ‌ومیر مربوط به استان‌های خوزستان، فارس و آذربایجان غربی بوده است.

ارسال نظر: